Felles skravle 2015

Jeg oppdaget denne tråden først nå jeg. Kunne ikke skjønne hva slags felles skravletråd 2015 det var snakk om :p Så mye følger tydeligvis jeg med haha
Velkommen etter, og velkommen hit.

Det startet med at det var en gjeng som pratet en del på fs (før svangerskapet), og noen ble gravide og flyttet til terminforum.
Under 2014 lagde man derfor en felles skravletråd for de med termin i 2014, og de som prøvde på 2014 baby.
Når toget for 2014 hadde gått, fortsatte man på en ny tråd under 2015.

Er du gravid eller prøver?

Velkommen etter, og velkommen hit.

Det startet med at det var en gjeng som pratet en del på fs (før svangerskapet), og noen ble gravide og flyttet til terminforum.
Under 2014 lagde man derfor en felles skravletråd for de med termin i 2014, og de som prøvde på 2014 baby.
Når toget for 2014 hadde gått, fortsatte man på en ny tråd under 2015.

Er du gravid eller prøver?

Ja da skjønner jeg :) jeg er gravid med termin i juli :)

Får jo egentlig lyst å prøve nå da:p haha
Men skal godt gjøres tror jeg :eek:
Du hadde 1.481 på forrige oppdatering.
Det er 2 døgn og ca 4 timer igjen.
2.000-1.481=519
2*24+4=52

519/52= ca 10

Holder du gjennomsnittlig 10 innlegg i timen frem til måneden skifter vil du klare det :P
Selvfølgelig, det forutsetter at du ikke sover...

Du hadde 1.481 på forrige oppdatering.
Det er 2 døgn og ca 4 timer igjen.
2.000-1.481=519
2*24+4=52

519/52= ca 10

Holder du gjennomsnittlig 10 innlegg i timen frem til måneden skifter vil du klare det :P
Selvfølgelig, det forutsetter at du ikke sover...

Haha, tror jeg skal legge inn noen timer søvn også:p får ta det igjen i februar

Jeg liker skravletråder så da er det bare å holde tunga rett i munnen og hoppe mellom de 3 trådene hehe ;)

Går jo greit nå som de er så rolige da:) og den på juli skjer det jo svært lite i foreløpig. Hehe

Ja men jeg syntes det generelt sett er ganske rolig her på forumet om dagen.. satse på at det tar seg opp :)

Det er sant. Vært mye roligere på alle kanter egentlig

Back
Topp