Ja, det gjør nok detSkjønte det. Går nok fort til Mars nå
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det gjør nok detSkjønte det. Går nok fort til Mars nå
![]()
Spagettistuing?Kjøttdeig å spaggetti saus. Eller poteter spaggettistuing stekt pølse og stekt løk...
Hva er det for noe???Spagettistuing?![]()
Istede for gulerøtter har vi koktspagetti.Spagettistuing?![]()
Det har jeg ikke hørt om. Men sambo var vandt med makaronistuing til kjøttkakerSpagettistuing?![]()
Å jaIstede for gulerøtter har vi koktspagetti.
Det har jeg heller ikke hørt omDet har jeg ikke hørt om. Men sambo var vandt med makaronistuing til kjøttkaker![]()
![]()
Spaghetti SKAL være koktIstede for gulerøtter har vi koktspagetti.
Vi har alltid hatt makaronistuing og røkte pølser og poteterDet har jeg ikke hørt om. Men sambo var vandt med makaronistuing til kjøttkaker![]()
![]()
Ikke jeg heller før mannen kom med det.Å ja. Aldri hørt om eller smakt
![]()
Vi har alltid hatt makaronistuing og røkte pølser og poteter![]()
Hihi. Koker spaggettien på siden og lager stuingen. Blander det sammen etterpå som makaronistuingSpaghetti SKAL være kokt
Hvordan lager du det da?
Det er det ikke, men veldig godt en gang i blandt ;-)Kan umulig være sunt alternativ til grønnsaker![]()
Tror jeg må prøveDet er det ikke, men veldig godt en gang i blandt ;-)
Hihi. Koker spaggettien på siden og lager stuingen. Blander det sammen etterpå som makaronistuing
Det er en søthvitsaus med pastaAner ikke hva makaronistuing er heller jeg![]()
Men høres ut som overkokt pasta som røres sammen til en mos?hehe
Jeg koker makaroni (må ikke overkokes), heller ut vannet og smelter i litt smør, jevner med mel og sper ut med melk.. koker i ca 10 min og smakes til med salt..Aner ikke hva makaronistuing er heller jeg![]()
Men høres ut som overkokt pasta som røres sammen til en mos?hehe
Det er en søthvitsaus med pastamen nei det er ikke spesielt sunt men helt ok
Ok. Vet ikke om jeg kommer til å prøve det, men sikkert helt greit![]()