Felles skravle 2015

Ja, det går det:p. Nå tenkte jeg at jeg skulle begynne å støvsuge, så setter smertene til og dumme tr kom:(. Er så lei!!!

Skikkelig dårlig dag i dag du:(
Idiot tr!!!

Ja, veldig å:(. Skal hvert fall spise sjokolade kake!!!

Vel fortjent i dag syns jeg :)
Lurer på om jeg skal rydde litt på kjøkkenet før mannen kommer hjem her jeg...hm..begge har fri i kveld:D

Vel fortjent i dag syns jeg :)
Lurer på om jeg skal rydde litt på kjøkkenet før mannen kommer hjem her jeg...hm..begge har fri i kveld:D
Så koselig med fri:). Gleder meg til mannen min kommer i morgen❤️. Ikke sett han siden søndag❤️❤️

Så koselig med fri:). Gleder meg til mannen min kommer i morgen❤️. Ikke sett han siden søndag❤️❤️

Da må dere kose dere masse i morgen. Litt vin og sjokolade kanskje?;)

Blir sikker Fringe her i kveld:)
Huff, nå frister det lite å lage middag:(

Da må dere kose dere masse i morgen. Litt vin og sjokolade kanskje?;)

Blir sikker Fringe her i kveld:)
Huff, nå frister det lite å lage middag:(
Ja, det skjønner jeg:(. Det blir nok vin på lørdag, skal ut å kjøre tidlig på lørdag, så da holder heg meg unna på fredag:)

Hva blir det til middag?

Ja, det skjønner jeg:(. Det blir nok vin på lørdag, skal ut å kjøre tidlig på lørdag, så da holder heg meg unna på fredag:)

Hva blir det til middag?

Blir vel noe kylling vel...hehe
Eller kanskje jeg skal lage blomkålsuppe :D

Nettopp ferdig inntatt middag - kyllinggryte her idag.. kjøpt inn til hjemmelaget pizza imorra :-D i kveld håper jeg å få sendt in permisjonssøknad.. jobben ville at jeg skulle ta all ferie etter permisjonen.. må bare sjekke om det gir noen ulemper for meg.. noen som vet?

Back
Topp