En times tid til er planenAha. Hvor lenge skal du jobbe i kveld da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En times tid til er planenAha. Hvor lenge skal du jobbe i kveld da?
Men man tar jo mye mer enn ti i timen om man skravler aktivt.Du hadde 1.481 på forrige oppdatering.
Det er 2 døgn og ca 4 timer igjen.
2.000-1.481=519
2*24+4=52
519/52= ca 10
Holder du gjennomsnittlig 10 innlegg i timen frem til måneden skifter vil du klare det
Selvfølgelig, det forutsetter at du ikke sover...
Usikker på feb, vi får se.Jeg tror heller ikke jeg orker mange innlegg i feb..
Ja det virker nesten som om folk er litt fraværende eller slitne nå på nyåret...
Jeg tror heller ikke jeg orker mange innlegg i feb..
Vi får vel vente og se hva slags premier som kommerEr ikke sikker på om jeg orker å satse i februar også.
Blir slitsomt med flere måneder på rad
Hos meg er det omvendt. Tror ikke jeg var på topp 100-listen i desember, men nå i januar har jeg endelig begynt å skrive litt flere innlegg.Mindre nettid som forsett velkjedelig for meg som bare sitter her og kjeder meg og ikke vet hva jeg skal gjøre
![]()
Men det går da brått 16 timer bort i søvn og daMen man tar jo mye mer enn ti i timen om man skravler aktivt.
Ja, om gevinstene er veldig fristende, så hiver jeg meg nok påUsikker på feb, vi får se.
Det kan jeg vettuJoda, du kan skravle med meg![]()
Hos meg er det omvendt. Tror ikke jeg var på topp 100-listen i desember, men nå i januar har jeg endelig begynt å skrive litt flere innlegg.
Samme her! Ellers, spørs litt på når baby kommer og hvordan han er, men litt skravling blir det uansettJa, om gevinstene er veldig fristende, så hiver jeg meg nok på![]()
Mindre nettid som forsett velkjedelig for meg som bare sitter her og kjeder meg og ikke vet hva jeg skal gjøre
![]()
Ja, sove må man jo.Men det går da brått 16 timer bort i søvn og dafår se hva neste oppdatering sier
![]()
Jobber du kun helg og fri alle hverdager?Ja det er nok mange som har det som forsett. Ja det blir kjedelig og jeg som jobber helger og slikt har jo fri midt i uka og da hadde det hvert greit om det var noen å skravle med... og de dagene jeg ikke har vakter og egentlig...
Men samtidig avhenger det også at man har noen å skravle med..Men man tar jo mye mer enn ti i timen om man skravler aktivt.
Jobber du kun helg og fri alle hverdager?
Det gjør nok jeg også.Ja, om gevinstene er veldig fristende, så hiver jeg meg nok på![]()
Ja det er nok mange som har det som forsett. Ja det blir kjedelig og jeg som jobber helger og slikt har jo fri midt i uka og da hadde det hvert greit om det var noen å skravle med... og de dagene jeg ikke har vakter og egentlig...