Det var da ikke mye i det hele tatt..
Billigere enn det jeg bruker nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var da ikke mye i det hele tatt..
HahaJeg tok hull på en pute siden jeg glemte fyllvatt i gårhaha
Skal jobbe 21 timer før permisjon. Ikke jobb i morgen (bortsett fra et møte), ikke jobb tirsdag eller torsdg neste uke.Så deilig.
Hvordan blir dagene dine nå?
Haha. Er du ferdig alt?
![]()
Så deilig.Skal jobbe 21 timer før permisjon. Ikke jobb i morgen (bortsett fra et møte), ikke jobb tirsdag eller torsdg neste uke.
Så 16 timer neste uke.
Var på jobb 4 timer i dag
+ 1 i morgen (et møte)
Så deiligSkal jobbe 21 timer før permisjon. Ikke jobb i morgen (bortsett fra et møte), ikke jobb tirsdag eller torsdg neste uke.
Så 16 timer neste uke.
Var på jobb 4 timer i dag
+ 1 i morgen (et møte)
Uvisst :/ gitt opp å håpe han dukker opp snart :/Så deilig.
Tirsdag og torsdag, samme dager som meg neste uke.
Lenge til din kjære kommer hjem?
Så kjedelig.Uvisst :/ gitt opp å håpe han dukker opp snart :/
Du vet, nå høres du ut som meg på forrige legebesøkLegen foreslo 100% sm hun. Men jeg trenger tid til å runde av.
Hun skjønnte og hvorfor jeg synes det var ubehagelig. Side. Rumpen er presset opp under ribbebenene på høyre siden
Hjelp hjemme kan jeg se langt etter sykmeldt eller ikkeSå kjedelig.
Du er sykemeldt og burde kunne få litt hjelp i hjemmet
Hehe, endte på 60% du og sist ikke sant?Du vet, nå høres du ut som meg på forrige legebesøk![]()
Er du sikker på det.Hjelp hjemme kan jeg se langt etter sykmeldt eller ikkehan er ikke slik som hjelper til uten at jeg må kreve/mase om det. Men det gidder jeg ikke. Så ender med jeg gjør det selv
Ble 60%, ja.Hehe, endte på 60% du og sist ikke sant?
Ellers er alt fint. Det er godt å høre.
Skal til jm i morgen. Det får jeg litt mer nyttige svar annet enn at "alt er bra" hehe![]()
Legger du ut bilde?:Driver og stapper, så er ikke så mye igjen![]()
Hvorfor er det så ille å bli tvunget til en hjemmedag dersom du er trøtt.Er så trøtt i dag. Forferdelig å bli tvunget til hjemmedag..
Åh? Hvorfor det?Ble 60%, ja.
Har sluttet å gå til JM, jeg...
Legger du ut bilde?:
Åh? Hvorfor det?