Ja, her er det også ansatt vikar for meg.. men det hjelper lite detDe har vertfall fylt inn og sendt inn søknader og ansatt en person som skal ta over for meg, så regner med det er i orden da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, her er det også ansatt vikar for meg.. men det hjelper lite detDe har vertfall fylt inn og sendt inn søknader og ansatt en person som skal ta over for meg, så regner med det er i orden da
Sto jo at de hadde alt... merkelig.. har de mye stoffer på sparkjøp? Må bestille på nett jeg..
De vet jo at jeg skal ha permisjon, spørte om jeg måtte søke han sa nei, så da vet jeg ikkeJa, her er det også ansatt vikar for meg.. men det hjelper lite det
De vet jo at jeg skal ha permisjon, spørte om jeg måtte søke han sa nei, så da vet jeg ikke
Nei, men har ikke søkt på jobben, fordi de er jo klar over det. Så vet ikke om jeg må søke da ?Har du problemer med permisjonen?
Jeg søkte ikke i 2010. Gikk automatisk for meg. De vet jo her på jobben også at jeg skal i perm i juni. Å aldri hvert noe snakk om søking.Nei, men har ikke søkt på jobben, fordi de er jo klar over det. Så vet ikke om jeg må søke da ?
Nei var det jeg også regna med, så da er det vel i boks ! Men nav er en annen sak !Jeg søkte ikke i 2010. Gikk automatisk for meg. De vet jo her på jobben også at jeg skal i perm i juni. Å aldri hvert noe snakk om søking.
Da er det sikkert greit. Sikkert mindre rot hos dere ;-)De vet jo at jeg skal ha permisjon, spørte om jeg måtte søke han sa nei, så da vet jeg ikke
håper detDa er det sikkert greit. Sikkert mindre rot hos dere ;-)
Jepphåper deter allerede rot med nav, så det får holde !
De hadde ikke det nye kontonummeret mitt, så får ikke noe pengerJepp
Hmm.. kjedelig!De hadde ikke det nye kontonummeret mitt, så får ikke noe penger![]()
JaHmm.. kjedelig!
Ha haKan jo være greit å unformere
Vasking må gjøres det og. Jeg gjør alt annethaha
Deilig å sove og slappe avJeg var vist trøtt.
Stor opp med mann og barn kl 0630, la meg igjen kl 0830, og kom meg først opp nå,,
Du trengte det nok. Ligger selv som et slakt på sofaen!Jeg var vist trøtt.
Stor opp med mann og barn kl 0630, la meg igjen kl 0830, og kom meg først opp nå,,
Får bare håpe det ikke gjør at jeg ikke får sove til nattenDeilig å sove og slappe av![]()
Jeg trodde du var på jobb i dag..Du trengte det nok. Ligger selv som et slakt på sofaen!![]()