Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Den kom 22:15:59.
165 innlegg om dagen...skal man gå for det? haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den kom 22:15:59.
Egg holder lenge
Her spiser mannen egg så og si hver eneste dag, så de rekker ikke gå over noen dato.
165 innlegg om dagen...skal man gå for det? haha
Ja, egg holder lenge. Her i landet er det ikke salmonella, så virkelig no problem med gamle egg. så lenge de ikke lukter, selvsagt
Ettersom vi har en sønn som ikke tåler egg har vi det ikke i hus så ofte. (Han tåler at vi har altså, vi bare droppet det mer eller mindre)
Før den tid spiste vi stekt egg med bacon til søndagsfrokost 1-2 ganger i mnd i alle fall. Reelt sett, da prøven var tatt var sykehuset ganske sikker på melk, så jeg eksperimenterte med alternativ mat, det var påskestengt i bhg og jeg og han spiste... stekt egg med karse som han hadde sådd i bhg. Mandag. Og tirdag og onsdag var dette lusnjen vår. En time etter lunsj onsdag fikk jeg svaret; det er egg han reagerer på....
150 her
Tviler, for å si det mildt.
Har gått unna med skravling i dag. Håper på å nå 2000 i morgen
. God natt jenter
. Tidlig vakt i morgen
![]()
Spennende. Gleder meg til å se bildeJa, jeg og. Har ikke planer for å jobbe hardt for den. I morgen skal jeg begynne på babynest eller vognpose tenkte jeg![]()
God morgen til deg ogsåGod morgen. Trøtt, trøtt morgen.
Jobber til... Leggetid?
Skravler sikkert litt likevel, altså
Takk for oppdateringGod morgen.
Her er oppdateringen jeg ikke fikk gjort i går kveld siden jeg la meg
Oppdatering kl 05:09
1. Lilleblomst_15 2.633
5. Musemor med to små og en i magen 2.006
7. Lillefrø15 1.937
8. Sara 1.558
9. lizzed 1.448
17. EJ 1.027
18. Hope91 973
26. Kengu 639
35. Lanterne 482
40. trinebeth 469
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.871 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 7 øverste ajur til 2.000.
5 er over 2.000
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Så kjedelig.God morgen og god morgen.. Her blir det ufrivillig hjemme dag, da lus i heimen har blitt oppdaget![]()
God morgen og god morgen.. Her blir det ufrivillig hjemme dag, da lus i heimen har blitt oppdaget![]()
Ja, slik dag. Nummer 8 i år. Av 12. Det går mot slutten, heldigvisGod morgen til deg også
Uff har du en slik dag
Får håpe dagen går fort, da.