Felles skravle 2015

Egg holder lenge:)
Her spiser mannen egg så og si hver eneste dag, så de rekker ikke gå over noen dato.

Ja, egg holder lenge. Her i landet er det ikke salmonella, så virkelig no problem med gamle egg. så lenge de ikke lukter, selvsagt

Ettersom vi har en sønn som ikke tåler egg har vi det ikke i hus så ofte. (Han tåler at vi har altså, vi bare droppet det mer eller mindre)

Før den tid spiste vi stekt egg med bacon til søndagsfrokost 1-2 ganger i mnd i alle fall. Reelt sett, da prøven var tatt var sykehuset ganske sikker på melk, så jeg eksperimenterte med alternativ mat, det var påskestengt i bhg og jeg og han spiste... stekt egg med karse som han hadde sådd i bhg. Mandag. Og tirdag og onsdag var dette lusnjen vår. En time etter lunsj onsdag fikk jeg svaret; det er egg han reagerer på....

Har gått unna med skravling i dag:). Håper på å nå 2000 i morgen:). God natt jenter:). Tidlig vakt i morgen:)

Ja, egg holder lenge. Her i landet er det ikke salmonella, så virkelig no problem med gamle egg. så lenge de ikke lukter, selvsagt

Ettersom vi har en sønn som ikke tåler egg har vi det ikke i hus så ofte. (Han tåler at vi har altså, vi bare droppet det mer eller mindre)

Før den tid spiste vi stekt egg med bacon til søndagsfrokost 1-2 ganger i mnd i alle fall. Reelt sett, da prøven var tatt var sykehuset ganske sikker på melk, så jeg eksperimenterte med alternativ mat, det var påskestengt i bhg og jeg og han spiste... stekt egg med karse som han hadde sådd i bhg. Mandag. Og tirdag og onsdag var dette lusnjen vår. En time etter lunsj onsdag fikk jeg svaret; det er egg han reagerer på....

Skjønner da at det ikke blir spist så ofte ja. Fint dere fant ut av hva det var da:)

150 her

Tviler, for å si det mildt.

Ja, jeg og. Har ikke planer for å jobbe hardt for den. I morgen skal jeg begynne på babynest eller vognpose tenkte jeg:)

God morgen. Trøtt, trøtt morgen.
Jobber til... Leggetid?

Skravler sikkert litt likevel, altså

God morgen.
Her er oppdateringen jeg ikke fikk gjort i går kveld siden jeg la meg

Oppdatering kl 05:09

1. Lilleblomst_15 2.633
5. Musemor med to små og en i magen 2.006

7. Lillefrø15 1.937
8. Sara 1.558
9. lizzed 1.448
17. EJ 1.027
18. Hope91 973
26. Kengu 639
35. Lanterne 482
40. trinebeth 469

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.871 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 7 øverste ajur til 2.000.
5 er over 2.000

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/

God morgon :)
Har ein travel dag i dag! Den behøve ikkje å vera det, men håpar eg rekker alt så blir helga litt rolegare :)

God morgen.
Her er oppdateringen jeg ikke fikk gjort i går kveld siden jeg la meg

Oppdatering kl 05:09

1. Lilleblomst_15 2.633
5. Musemor med to små og en i magen 2.006

7. Lillefrø15 1.937
8. Sara 1.558
9. lizzed 1.448
17. EJ 1.027
18. Hope91 973
26. Kengu 639
35. Lanterne 482
40. trinebeth 469

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.871 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 7 øverste ajur til 2.000.
5 er over 2.000

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Takk for oppdatering:)

God morgen og god morgen.. Her blir det ufrivillig hjemme dag, da lus i heimen har blitt oppdaget:(

Back
Topp