Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen alle (orket ikke sitere hele gjengen ;-) )God morgen alle
Noen spennende planer i dag?
Åja.. sende inn søknad står også på planen.. må vel ringe bort på lønnskontoret...!Heisannpå med pc i dag faktisk ! Uvant ;P skulle egentlig til byen med en vennine, men hun avlyste. Så da skal jeg fullføre søknaden om permisjon og designe klesskap fra ikea ! Hva er på agendaen i dag ?
Ja, sikkelig dritt.. Har fått hentet lusemiddel og keg har langt tykt hårSå kjedelig.
Lus er noe dritt, vi hadde det for første gang nå i våres, og håper det blir med den gangen
Håper jeg å.. Mannen er på kurs uvitende... Får vel ringe etterpå..Huff da
Lus er noe herk! Håper dere blir fort kvitt dem![]()
God morgen alle (orket ikke sitere hele gjengen ;-) )
Er på jobb - dårlig dag idag.. veldig øm i magen (sittende stilling er grusomt), bekkenet krangler, og jeg får kynnere hver gang jeg reiser meg opp og går.. :-( trøtt og sliten og lei! Dagens syteinnlegg!
Hva skal dere andre idag?
Håper jeg å.. Mannen er på kurs uvitende... Får vel ringe etterpå..
Her er det bare vasking i dag![]()
Så gøy!Huff da
Lov å syte litt innimellom
Håper ettermiddagen blir bedre for deg
Nå er jeg igang med brødbaking og babynestmal![]()
Synes de er treige på stoff og stil. Bestilte på søndag og de har først sendt pakken idag...
Sto jo at de hadde alt... merkelig.. har de mye stoffer på sparkjøp? Må bestille på nett jeg..Det er litt treigt ja. Kanskje de ikke hadde alt inne?
Aldri bestilt derfra før jeg. Var innom sparkjøp og jobb i går for å skaffe meg ting![]()
Fikk endelig gjort det : D Deilig følelse !Åja.. sende inn søknad står også på planen.. må vel ringe bort på lønnskontoret...!
Må gjøre det i kveld jeg.. fikk plutselig beskjed om at jeg må søke til jobben også, noe ingen av lederne har sagt noe om hver gang jeg har snakket/mailet med dem.. styr!Fikk endelig gjort det : D Deilig følelse !
Det har ikke jeg tenkt på ! har ikke hørt noe om det heller, så regner med at det ordner seg egentligMå gjøre det i kveld jeg.. fikk plutselig beskjed om at jeg må søke til jobben også, noe ingen av lederne har sagt noe om hver gang jeg har snakket/mailet med dem.. styr!
Ring lønnskontoret og hørDet har ikke jeg tenkt på ! har ikke hørt noe om det heller, så regner med at det ordner seg egentlig
Jeg har for 20 uker siden sendt mailen med personalansv og sjef, og etter oul gitt beskjed om termin og hvilken dag jeg går ut. Ingen har sagt noe om søknad utover det ;-) derfor jeg ble litt overrasketMan må jo det. Det penger du søker nav om, fri må du søke jobb om. Noen steder ved å si fra til sjefen eller personalansvarlig , andre har et skjema.
Man må jo det. Det penger du søker nav om, fri må du søke jobb om. Noen steder ved å si fra til sjefen eller personalansvarlig , andre har et skjema.
De har vertfall fylt inn og sendt inn søknader og ansatt en person som skal ta over for meg, så regner med det er i orden daRing lønnskontoret og hør![]()