Etter mine beregninger, er jeg med dette innlegget, på 2.000 innlegg 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JuhuEtter mine beregninger, er jeg med dette innlegget, på 2.000 innlegg![]()
Laget og spist på 5min!Nå fristet du meg gitt![]()
Har du langt til butikken da?Heller at jeg har lyst på det om kvelden etter ungene er i seng, og må ut i bilen dersom jeg skal i butikken
Har du langt til butikken da?
Jepp, er detJuhu. Da er du godt innafor
![]()
Går kjapt med bil da!1,5 km nedover til
1,5 km oppover hjem
GratulererEtter mine beregninger, er jeg med dette innlegget, på 2.000 innlegg![]()
Orker ikke gå ut i bilenGår kjapt med bil da!![]()
Ja, de er ofte ikke helt smarte, synes jegJeg skjønner meg ikke på disse deltageren i Luksusfellen!!!
Bruker penger på alt mulig dritt og interiør, og nesten ingen inntekt.
Det finnes flere håpløse tilfeller enn de som havner på tv. Mange mange fler enn du tror. SukkJeg skjønner meg ikke på disse deltageren i Luksusfellen!!!
Jeg vet det dessverre.Det finnes flere håpløse tilfeller enn de som havner på tv. Mange mange fler enn du tror. Sukk
Det finnes flere håpløse tilfeller enn de som havner på tv. Mange mange fler enn du tror. Sukk
Juhu! Grattis!!Etter mine beregninger, er jeg med dette innlegget, på 2.000 innlegg![]()
Vet - de innser det ikke selv en gangJeg skjønner meg ikke på disse deltageren i Luksusfellen!!!
Har bare lyst på vårruller, jeg.
FREMDELES!!
Juhu! Grattis!!
Ååh, nå fikk jeg lyst på vårruller oghehe
'en sånn en' som biter tenna litt for godt sammen, ikke gir opp uten kamp, og gjerne kjemper for lenge?