Felles skravle 2015

Fin løsning.

Bhg har sovevogner altså? Begge de bhg jeg har hatt barn i måte ungene ha med sovevogner. Nå er den gamle vogna vår sovevogn i bhg for sønnen til kusina mi, hun overtok den da han begynte i bhg. Bremsa er kaputt, men ellers er den grei, så til å stå stile funker den jo (flatt, vel og merke)
Så snillt av deg:)

Det er en ansattbarnehage, flere (som for eksempel oss) pendler og det blir langt å drasse på en ekstra vogn, og barnehagen slipper å være "redd" for å skade vognene til barna. De har tepper, dyner og enkelte vognposer også.

Det er kanskje snilt an meg, jeg beholder dypvogn delen til å ha som ekstra her hjemme.
De får sitte delen som kan legges ned.
De får ekstra vogn, vi blir kvitt den.
Alle blir glade :)

Begynner å bli mer og mer enig i det, ja.
Begynner å være lei av å være "invalid" på kveldene, og se på de neste 2 månedene som et mareritt.
Da kan du heller bruke de gode dagene til å gjøre noe som har verdi uten å bli helt utslitt etterpå.. men er jo godt å kjenne på at man virkelig har prøvd å være i jobb da..!

Da kan du heller bruke de gode dagene til å gjøre noe som har verdi uten å bli helt utslitt etterpå.. men er jo godt å kjenne på at man virkelig har prøvd å være i jobb da..!

De fleste som kjenner meg vet at jeg ikke er personen som gir opp uten å prøve ordentlig først.
Dersom jeg først blir sykemeldt er det fordi jeg faktisk trenger det.

For eksempel falt jeg ned en trapp for 1,5 år siden.
Dagen etter møte jeg opp på det hotellet jeg skulle på 3-dagersseminar onsdag-fredag og var der hele seminaret, mandag viste det seg at jeg hadde brukket halebeinet......
Som mannen min, og endel kollegaer av meg sier, jeg er litt for flink til å bite tennene sammen

snart lage meg kveldmsat jeg. Fant et par egg i kjøleskapet. Utgått, jada, men who cares, det er EGG de holder mye lenger enn det som står på, lukter de ikke så er det greit å spise dem. Jeg har veldig, veldig lyst på egg. Jeg spiser jo nesten aldri egg lenger, ettersom guttungen ikke tåler så har vi nesten aldri. Husker ikke hva disse var kjøpt til, men to stekte egg, resten av skinka, litt pepper, og ideelt sett tomater til, men jeg tror vi har hele EN sånn minitomat... Det er deilig kveldsmat det.

Back
Topp