Store planer om det.
I morgen = Sove + sofa + NetFlix
god plan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Store planer om det.
Skal til legen på tirsdag..
Tror de fleste forvente at jeg blir 100% etter det
Godt du fikk trena de daJa, ikke helt på topp
Kan visst ikke gjøre noe særlig pp dagtid de dagene jeg trener. Blir helt ødelagt
Klarte å trene småtrolla da![]()
Jeg tror du nesten begynner å bli enig i det selv..!Skal til legen på tirsdag..
Det var i grunn billig400 for alt :O inkl frakt og faktura gebyr.
Høres perfekt ut for degStore planer om det.
Kan hende det er best for degSkal til legen på tirsdag..
Ja ikke sant ! Også får man pengene tilbake selv om man har brukt opp alt og ikke er fornøydDet var i grunn billig![]()
Håpe du blir fornøydJa ikke sant ! Også får man pengene tilbake selv om man har brukt opp alt og ikke er fornøydså måtte bare
Godt du fikk trena de da. Uff, du får slappe av
![]()
Fin løsning.
Bhg har sovevogner altså? Begge de bhg jeg har hatt barn i måte ungene ha med sovevogner. Nå er den gamle vogna vår sovevogn i bhg for sønnen til kusina mi, hun overtok den da han begynte i bhg. Bremsa er kaputt, men ellers er den grei, så til å stå stile funker den jo (flatt, vel og merke)
Så snillt av deg![]()
Det synes jeg ikke er så rart. Du bør nok det.
Jeg tror du nesten begynner å bli enig i det selv..!
Kan hende det er best for deg![]()
Da kan du heller bruke de gode dagene til å gjøre noe som har verdi uten å bli helt utslitt etterpå.. men er jo godt å kjenne på at man virkelig har prøvd å være i jobb da..!Begynner å bli mer og mer enig i det, ja.
Begynner å være lei av å være "invalid" på kveldene, og se på de neste 2 månedene som et mareritt.
Her er det middag på gang. Var veldig seint hjemme, både mannen og jeg, så blir nesten kveldsmat dette her.Andre som skal se luksus fellen nå?
Andre som skal se luksus fellen nå?
Da kan du heller bruke de gode dagene til å gjøre noe som har verdi uten å bli helt utslitt etterpå.. men er jo godt å kjenne på at man virkelig har prøvd å være i jobb da..!
Nå fristet du meg gittHar fått dilla på pannekaker! Så da ble det det til kveldsmat..![]()