• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Felles skravle 2015

Babynest er nok ikke så vanskelig nei, men det har jeg ikke klart å se behovet for, rett og slett. Jeg har virkelig ikke sett behovet for det med de to jeg har, og klarer ikke se hvor jeg skulle ha den. Joda, sånnsett, i vugga den første mnd for å gjøre den litt mindre. Vi får se. Kanskje. Kasnkje ikke.

Først må jeg bli gravid, det spørs....

Lilesøster synes det er på tide med lunsj. Klokka ti.

Hun spiste ikke så mye frokost, så vi får lage lunsj da. Tilbake om en halvtimes tid.

Jeg skal sy det litt for moroskyld egentlig, og skal nok få til å bruke det og :) hihi

Kos dere med lunsj;)

Hva lager du vognpose av? Vurderer å sy en tynn en, men vet ikke helt hva jeg skal bruke til for.. så en fin en noen hadde sydd på marsgruppa

Blir vel å lage både vinter og sommerpose. Men vinter har jeg et par gamle jakker jeg tenkte å bruke, også kjøper jeg noe fleece til å ha inni. Sommer har jeg egentlig ikke sett på, men tenker noe bomull innvendig. For i vinterpose er funker det fint med enten dun eller ullvatt/platevatt:) sommerpose holder det vel kanskje med et fleecepledd e.l.

Blir vel å lage både vinter og sommerpose. Men vinter har jeg et par gamle jakker jeg tenkte å bruke, også kjøper jeg noe fleece til å ha inni. Sommer har jeg egentlig ikke sett på, men tenker noe bomull innvendig. For i vinterpose er funker det fint med enten dun eller ullvatt/platevatt:) sommerpose holder det vel kanskje med et fleecepledd e.l.
Skjønner.. skal se om jeg finner noen oppskrifter på nett :-)

Venter dessuten på stoffer og utstyr fra stoff og stil, og en sybok jeg har bestilt!

Sommer tenkte jeg sånn to lag fleece som ikke er så tykk, tror jeg.

Om man lurer på hvorfor ikke den vaskemaskina er ferdig snart... Så kan det skyldes at man ikke trykket på knappen i morges... NÅ vasker jeg klær.

Også sniker jeg meg til en kjøkkentjeneste, sånn mens hun har skiftet fra frost til dora.

Om man lurer på hvorfor ikke den vaskemaskina er ferdig snart... Så kan det skyldes at man ikke trykket på knappen i morges... NÅ vasker jeg klær.

Også sniker jeg meg til en kjøkkentjeneste, sånn mens hun har skiftet fra frost til dora.
Ha, ha. Ja, det er fort gjordt. Måtte skjekke om jeg trykket start på min vaskemaskin også:). Nå lager jeg frokost/lunsj:)

Ha, ha. Ja, det er fort gjordt. Måtte skjekke om jeg trykket start på min vaskemaskin også:). Nå lager jeg frokost/lunsj:)
Sånt skjer.

Jeg tror jeg må ha liste.

Vaske undertøy, står på.
Vaske noe annet etterpå.
Fylle og starte oppvaskmaskina.
Vaske opp (det som ikke får plass/kan i maskina)
Vanne orkideer, 1 står i vann nå.
Spise en gang til.
Brette tørre klær.
Avklare med mannen hvem som følger på trening og hvem som går på møte i ettermiddag.

Tror jeg våger meg på å sette opp
Så blodbeger
Så chili.
Og evt paprika.

Back
Topp