Den er veldig fin, men når du ser den hver dag, så blir det litt mye![]()
DET gjør heldigvis ikke jeg. Ser frost altså. Hun ser den ikke hver uke, engang.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Babynest er nok ikke så vanskelig nei, men det har jeg ikke klart å se behovet for, rett og slett. Jeg har virkelig ikke sett behovet for det med de to jeg har, og klarer ikke se hvor jeg skulle ha den. Joda, sånnsett, i vugga den første mnd for å gjøre den litt mindre. Vi får se. Kanskje. Kasnkje ikke.
Først må jeg bli gravid, det spørs....
Lilesøster synes det er på tide med lunsj. Klokka ti.
Hun spiste ikke så mye frokost, så vi får lage lunsj da. Tilbake om en halvtimes tid.
Det er braDET gjør heldigvis ikke jeg. Ser frost altså. Hun ser den ikke hver uke, engang.
Kos dere med lunsjLunsj, ifølge lillesøster....
Hva lager du vognpose av? Vurderer å sy en tynn en, men vet ikke helt hva jeg skal bruke til for.. så en fin en noen hadde sydd på marsgruppa
Jeg er på jobbGod morgenligger i senga og ser fødeavdelingen, skal gå ned til byen senere og spise lunsj
Hva gjør dere ?
Hvordan er formen?Jeg er på jobb
Det holderDet skjønner jeghehe
Har bare sett den en gang jeg![]()
Skjønner.. skal se om jeg finner noen oppskrifter på nettBlir vel å lage både vinter og sommerpose. Men vinter har jeg et par gamle jakker jeg tenkte å bruke, også kjøper jeg noe fleece til å ha inni. Sommer har jeg egentlig ikke sett på, men tenker noe bomull innvendig. For i vinterpose er funker det fint med enten dun eller ullvatt/platevattsommerpose holder det vel kanskje med et fleecepledd e.l.
God vaktJeg er på jobb
Venter dessuten på stoffer og utstyr fra stoff og stil, og en sybok jeg har bestilt!Blir vel å lage både vinter og sommerpose. Men vinter har jeg et par gamle jakker jeg tenkte å bruke, også kjøper jeg noe fleece til å ha inni. Sommer har jeg egentlig ikke sett på, men tenker noe bomull innvendig. For i vinterpose er funker det fint med enten dun eller ullvatt/platevattsommerpose holder det vel kanskje med et fleecepledd e.l.
MorroVenter dessuten på stoffer og utstyr fra stoff og stil, og en sybok jeg har bestilt!
Ja, gleder megMorro![]()
Skjønner.. skal se om jeg finner noen oppskrifter på nett![]()
OkJeg har bare googlet. Fant en på baby.dk, som noen hadde lagt ut![]()
Sommer tenkte jeg sånn to lag fleece som ikke er så tykk, tror jeg.Blir vel å lage både vinter og sommerpose. Men vinter har jeg et par gamle jakker jeg tenkte å bruke, også kjøper jeg noe fleece til å ha inni. Sommer har jeg egentlig ikke sett på, men tenker noe bomull innvendig. For i vinterpose er funker det fint med enten dun eller ullvatt/platevattsommerpose holder det vel kanskje med et fleecepledd e.l.
Ha, ha. Ja, det er fort gjordt. Måtte skjekke om jeg trykket start på min vaskemaskin ogsåOm man lurer på hvorfor ikke den vaskemaskina er ferdig snart... Så kan det skyldes at man ikke trykket på knappen i morges... NÅ vasker jeg klær.
Også sniker jeg meg til en kjøkkentjeneste, sånn mens hun har skiftet fra frost til dora.
Sånt skjer.Ha, ha. Ja, det er fort gjordt. Måtte skjekke om jeg trykket start på min vaskemaskin også. Nå lager jeg frokost/lunsj
![]()