Felles skravle 2015

Har gått så fort dette.. jeg er 20 uker i morgen! synes ikke det er lenge siden vi satt på FS/Vi som prøver forumet å tellet DPO dager :P

Jaaa:o
Vi skulle jo ha babyboom i juni og juli ;) hihi
Syns ikke det er så lenge siden jeg meldte meg inn her heller når jeg tenker over det, men det er brått snart 7 mnd siden :o

Beklager, jeg blandet deg med hun nvgraverte her...
6 kg på 16 er kanskje ikke så ille.
Har ingen aning om hva som er normalt

Det går heeelt fint. Kan jo ikke holde styr på alle heller;)
La på meg 5,5 frem til uke 13, og 0,5 etter det og frem til nå så det har stoppet litt. Men gjør ikke noe om jeg går opp 10-15 kg til iløpet av tiden frem til juli :)
Har litt å gå på, siden jeg lå på grensa til undervektig;)

Jaaa:eek:
Vi skulle jo ha babyboom i juni og juli ;) hihi
Syns ikke det er så lenge siden jeg meldte meg inn her heller når jeg tenker over det, men det er brått snart 7 mnd siden :eek:
hahaha! Det er helt vilt..
Slo meg akkurat at det er 1 år siden jeg fant ut at jeg var gravid. Å 28.feb så er det 1 år siden EXUen min.. oh lord det går fort i svingene her!

Slo meg akkurat at det er 1 år siden jeg fant ut at jeg var gravid. Å 28.feb så er det 1 år siden EXUen min.. oh lord det går fort i svingene her!

Synes det er rart kor fort tida går!! Jr er straks 1 år og snart storebror til 2! Kor blir tida av?

Tida flyr, spesielt når man ser tilbake på ting :o
Er på tide med en sverigetur snart nå så tida ikke flyr fra oss;)

Bare sjekket, ikke bare noe reklame i appen min

Håper det.. uendelig rastløs til tross for at jeg er sliten.. vil møte lillegutt snart!
Bare et par mnd igjen nå da;)

Minner meg på at det er en mnd til jeg hadde min første termin :o tida gååår fort!!! Hehe

Da må vi finne en dag! ;) Hadde hvert kjempe koselig..

Jaaa:) nå skal jeg vel tøre å møte deg og:p hihi
Verste jobben er jo allerede gjort...

Er klar jeg, og det er jo ikke så lang tur for meg, så det er bare å skrike ut:D

Back
Topp