Hehe.. nei.. frister ikke her heller.. bare det ferdige resultatet som frister!Har et par vegger jeg kunne ha tenkt meg i den fargen, men orker ikke tanken på å pusse opp![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe.. nei.. frister ikke her heller.. bare det ferdige resultatet som frister!Har et par vegger jeg kunne ha tenkt meg i den fargen, men orker ikke tanken på å pusse opp![]()
Kanskje.. litt... ;-)Var kanskje litt slemt å legge ut om nystekte boller i går kveld![]()
Boller er ALLTID en suksessWeee! Da slepp eg å bake sjølv! Skal laga sjokoladekake, Pavlova og vaffelHar lefser i frysen, men fekk veldig lyst på bollar
![]()
Min yndlingskake! :-DJeg har bakt prinsessekake i dag, en blanding mellom skillingsboller og skolebolle. Det var skikkelig digg!
Men det var jo tydeligvis inspirerende daKanskje.. litt... ;-)
Tror jeg faktisk ikke har smaktJeg har bakt prinsessekake i dag, en blanding mellom skillingsboller og skolebolle. Det var skikkelig digg!
Samme her! Har snakket om å male gangen i over et år, men det blir liksom aldri gjort. Kanskje det går i sommerferien? Vil ha noe blått eller grønt, er lei av hvite rom over alt.Har et par vegger jeg kunne ha tenkt meg i den fargen, men orker ikke tanken på å pusse opp![]()
Heller ikke jeg, før i dag. Den anbefales!Tror jeg faktisk ikke har smakt
Kunne tenke meg soverommet i den fargen.Samme her! Har snakket om å male gangen i over et år, men det blir liksom aldri gjort. Kanskje det går i sommerferien? Vil ha noe blått eller grønt, er lei av hvite rom over alt.
Det er SÅ godt! Gjærbakst og kake i ett!Tror jeg faktisk ikke har smakt
Jeg har bakt prinsessekake i dag, en blanding mellom skillingsboller og skolebolle. Det var skikkelig digg!
Får kanskje prøve det en gangHeller ikke jeg, før i dag. Den anbefales!
Det kan ikke blir feil...Det er SÅ godt! Gjærbakst og kake i ett!
Sånn ser den utDet kan ikke blir feil...
Burde hett KjempeprinsessebolleDet er godt, men blir så feil å kalle gjærbakst for kake![]()
Skjønte det var noe slikt ut av beskrivelsen deres.