Felles skravle 2015

Jeg har bakt prinsessekake i dag, en blanding mellom skillingsboller og skolebolle. Det var skikkelig digg!

Weee! Da slepp eg å bake sjølv! Skal laga sjokoladekake, Pavlova og vaffel :) Har lefser i frysen, men fekk veldig lyst på bollar :D
Boller er ALLTID en suksess :P
Pleier å lage det og Pavlova til bursdagene.. Det blir som regel alltid tomt :P

Har et par vegger jeg kunne ha tenkt meg i den fargen, men orker ikke tanken på å pusse opp :p
Samme her! Har snakket om å male gangen i over et år, men det blir liksom aldri gjort. Kanskje det går i sommerferien? Vil ha noe blått eller grønt, er lei av hvite rom over alt.

Jeg har bakt prinsessekake i dag, en blanding mellom skillingsboller og skolebolle. Det var skikkelig digg!

Det er godt, men blir så feil å kalle gjærbakst for kake :P

Da har samboern dratt på fotballtrening, og jeg sitter igjen og tenker på hva jeg skal sy til baby...hehe
Kom på at jeg har noen gamle dunjakker som er helt fine i stoffet og lurer på om jeg skal lage en vognpose av de :D
Forslag til noe annet?

Ungene sover, og mor sløver glatt. Og vips kom mannen hjem.

Og jeg er sulten igjen, den middagen mettet ikke så heftig.

NEvnte jeg at guttungen spiste fem fiskepinner? Like mye som sin mor. En sånn der crisp-pakke tok jeg også med fra butikken, men vi brukte de andre, vi trengte jo 11 til oss tre, og da spiste lillesøster bare 1.

Back
Topp