Thaikwondo eller hvordan det skrivesNå ble jeg skikkelig nysgjerrig på hva du kanskje er for gammel til!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Thaikwondo eller hvordan det skrivesNå ble jeg skikkelig nysgjerrig på hva du kanskje er for gammel til!![]()
Den vant jeg i desTenkte det samme. Spent på hva de finner for noe fint da. Har litt lyst på arv pyjamasen syns den er så fin
Åja såpass jaBlir aldri for gammel til å begynne
Jeg begynte da jeg var 20, men hadde pause i 10 år
Har faktisk 3-4 stk på treninga som har begynt nå, som er mellom 40 og 50 årutrolig bra trening
Så heldigDen vant jeg i des. Så nå ligger den med andre babyklærne
![]()
Det må være gøy å få til såntSlår til innimellomhehe
Det tror jeg man aldri blir for gammel til! En tidligere kollega av meg begynte sammen med en venninnegjeng da de fylte 40 årThaikwondo eller hvordan det skrives![]()
Da er det ikke så rart at du har slike planer. Har du en modell du vil lage, eller skal du designe den selv?
Håper bare vi får brukt denSå heldigden har jeg også ønsket meg.
OkeiDet tror jeg man aldri blir for gammel til! En tidligere kollega av meg begynte sammen med en venninnegjeng da de fylte 40 år![]()
Den er ikke bare fin.Tenkte det samme. Spent på hva de finner for noe fint da. Har litt lyst på arv pyjamasen syns den er så fin
Utrolig kult! Blir noe helt spesielt å ha noe som ingen andre har make til.Tenkte å designe den selv, inspirert av litt bondestil![]()
Det tror jeg nok. Blir det ikke til oktober er det nok bare ett tidsspørsmålHåper bare vi får brukt den![]()
Syns det ser utrolig gøy ut, men tror ikke jeg kan på grunn av en dårlig ryggBlir aldri for gammel til å begynne
Jeg begynte da jeg var 20, men hadde pause i 10 år
Har faktisk 3-4 stk på treninga som har begynt nå, som er mellom 40 og 50 årutrolig bra trening
Åja såpass jatar det lang tid å lære da ?
Håper jo detDet tror jeg nok. Blir det ikke til oktober er det nok bare ett tidsspørsmål![]()
Jeg håper jo du får fine streker i morgenHåper jo det.
Det må være gøy å få til sånt![]()
Syns det ser utrolig gøy ut, men tror ikke jeg kan på grunn av en dårlig rygg![]()
Jaja det er jo klartDet kommer an på deg selv det, men man blir aldri utlærthehe
Lærer det grunnleggende, så må man bare trene seg oppovertar jo noen år før man er på svart belte, men man har fortsatt mye igjen å lære når man er der
![]()