Usunnheter er faktisk lov på fredagerHer spiste jeg to stoooore kakestykker av gulerotkake på jobb i dag. Startet tidlig med usunnhetene denne helgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Usunnheter er faktisk lov på fredagerHer spiste jeg to stoooore kakestykker av gulerotkake på jobb i dag. Startet tidlig med usunnhetene denne helgen![]()
Ja, det er kjempe deiligBadekar er noe jeg savner å ha! Heldig du er som har det hjemme![]()
Jepp...Den sene fredagsmiddagen du skal til md?
Hehe.. de var utsolgt for maler da jeg var der, og så bor jeg liksom 4 timer unna og har ikke kommet meg til å bestille på nett.. fant en oppskrift på nett, så tenkte å lage en mal av et gammelt laken..Jeg holder på med babynest nå, kjøpte oppskrift og mal på Stoff og stil, men man finner visst mange på nett også.
Eller, min søster holder på. Jeg kom til dit i oppskriften der det stod at man skulle lage en stiklingssøm, og der datt jeg ut. Prosjektet er nå videreført til min mye mer sykyndige søster![]()
Mmm, det smakte jeg for første gang på nyttårsaften. Veeeldig godtJeg burde begynne på søtpotetenpureen føler jeg.
Den tar lang tid å lage....
Du får kutte søtpotetene i skikkelig små biter, sånn at de blir fortere ferdig.Jepp...
Biff med søtpotetpure, asparges og varm mais.
Ikke så vanskelig i dag.
Laken funker flott det! Min mor pleide alltid å lage maler av bakepapir.Hehe.. de var utsolgt for maler da jeg var der, og så bor jeg liksom 4 timer unna og har ikke kommet meg til å bestille på nett.. fant en oppskrift på nett, så tenkte å lage en mal av et gammelt laken..
Bakepapir er litt smått til babynest bare ;-) fått meg ny symaskin til bursdagen min, så må nok utforske litt.. bl.a. lære meg å syLaken funker flott det! Min mor pleide alltid å lage maler av bakepapir.
Er jo ikke morsomt å gå hjemme heller.. har du vært kvalm?
Takk for du sier detUsunnheter er faktisk lov på fredager![]()
Du får kutte søtpotetene i skikkelig små biter, sånn at de blir fortere ferdig.
Hørtes kjempegodt ut. Inviterer meg selv til å joine dereJepp...
Biff med søtpotetpure, asparges og varm mais.
Ikke så vanskelig i dag.
Ja, det var koseligBare litt til å begynne med. Har gått seg til nå, og har begynt å trene litt igjen
Litt kjedelig å gå hjemme ja, men har ikke så mye valg pga fosterskadelig miljø som det så fint heter
Vært på koselig lunsj med Lillefrø15 i dag da![]()
Så koselig - kjente dere hverandre fra før?Bare litt til å begynne med. Har gått seg til nå, og har begynt å trene litt igjen
Litt kjedelig å gå hjemme ja, men har ikke så mye valg pga fosterskadelig miljø som det så fint heter
Vært på koselig lunsj med Lillefrø15 i dag da![]()
Tar meg friheten til å svareSå koselig - kjente dere hverandre fra før?
Nei, da må man jo bare.. godt at du kan trene osv da! Det savner jeg!
Hvor i landet bor du igjen?Heldig dere to som kan møtes for lunsj, de fleste av dere bor laaaaaaangt unna meg
Høres veldig kjekt ut!Tar meg friheten til å svare. Nei, vi ble kjent på fs
![]()
Det synes jeg også.. vet ikke om noen her som er gravide!Heldig dere to som kan møtes for lunsj, de fleste av dere bor laaaaaaangt unna meg
Bv er fantastisk greit på den måten, man treffer så mange kjekke folk!Tar meg friheten til å svare. Nei, vi ble kjent på fs
![]()