Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
På pilotepisoden til sesong 1 nå. So far so good!Masse lykke til, jeg liker den![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På pilotepisoden til sesong 1 nå. So far so good!Masse lykke til, jeg liker den![]()
Hehe.. ja, da må du nok ha litt mer klær ;-)
Jeg har termin 10. April.. 11 uker til idag![]()
Ja, håper det.. men litt skremmende.. er 60% sykemeldt :-( og fortsetter det som det har vært de 3 siste dagene blir det ny tur til legen på mandag... :-/Går nok unna de siste ukene da
Jobber du fullt eller?
Så lærte du noe nytt i dag ogsåSpennende. Det visste jeg faktisk ikke![]()
Åå.. ser digg ut!
Kommer på besøk jeghehe
Åååå..
Savner boblebadet vi hadde der vi bodde før
Det er kjempe deiligGuri så heldig du er!! Vi har bare dusj desverre :/
er ikke værst bare det altså!Så lærte du noe nytt i dag også![]()
Ja, håper det.. men litt skremmende.. er 60% sykemeldt :-( og fortsetter det som det har vært de 3 siste dagene blir det ny tur til legen på mandag... :-/
DeiligAhh, fredag kveld, clausthaler og sjokoladeHva gjør dere på i kveld?
Tv, sjokoladekake og kjenner på lillegutt som virkelig har blitt sukkerhyperAhh, fredag kveld, clausthaler og sjokoladeHva gjør dere på i kveld?
Ahh, fredag kveld, clausthaler og sjokoladeHva gjør dere på i kveld?
Er jo ikke morsomt å gå hjemme heller.. har du vært kvalm?Jeg får vel merke det etterhvert jeg og. Må kjenne sparka førsthehe
Huff da, kjedelig å være dårlig daher har formen endelig kommet seg oppover foreløpig, men jeg får jo ikke lov til å jobbe da. Så har masse tid til å gjøre ting hjemme egentlig. Er bare å få begynt...haha
Det er kjempe deilig. Fått i meg litt varme nå
.
M&m mini, du vet hvor jeg bor![]()
Badekar er noe jeg savner å ha! Heldig du er som har det hjemmeDeilig. Tatt meg et bad, så blir det litt kos med mannen senere tenker jeg
. Slappe av
![]()
Her spiste jeg to stoooore kakestykker av gulerotkake på jobb i dag. Startet tidlig med usunnhetene denne helgenTv, sjokoladekake og kjenner på lillegutt som virkelig har blitt sukkerhypervurderer å lage mal til babynest etterpå
![]()
Snart kyllingmiddag og Fringe her![]()
Den sene fredagsmiddagen du skal til md?Jeg burde begynne på søtpotetenpureen føler jeg.
Den tar lang tid å lage....
Hehe.. jeg også... får prøve å være flink resten av helga.. er så vanskelug når jeg er alene hjemmeHer spiste jeg to stoooore kakestykker av gulerotkake på jobb i dag. Startet tidlig med usunnhetene denne helgen![]()
Jeg holder på med babynest nå, kjøpte oppskrift og mal på Stoff og stil, men man finner visst mange på nett også.Tv, sjokoladekake og kjenner på lillegutt som virkelig har blitt sukkerhypervurderer å lage mal til babynest etterpå
![]()
Du får gjøre detDet gjør jeghehe
Får trenge meg på en annen dag, for nå skal jeg spise![]()