Felles skravle 2015

Hehe.. ja, da må du nok ha litt mer klær ;-)

Jeg har termin 10. April.. 11 uker til idag :-)

Går nok unna de siste ukene da :)
Jobber du fullt eller?

Går nok unna de siste ukene da :)
Jobber du fullt eller?
Ja, håper det.. men litt skremmende.. er 60% sykemeldt :-( og fortsetter det som det har vært de 3 siste dagene blir det ny tur til legen på mandag... :-/

Ahh, fredag kveld, clausthaler og sjokolade❤️Hva gjør dere på i kveld?

Ja, håper det.. men litt skremmende.. er 60% sykemeldt :-( og fortsetter det som det har vært de 3 siste dagene blir det ny tur til legen på mandag... :-/

Jeg får vel merke det etterhvert jeg og. Må kjenne sparka først ;) hehe

Huff da, kjedelig å være dårlig da :( her har formen endelig kommet seg oppover foreløpig, men jeg får jo ikke lov til å jobbe da. Så har masse tid til å gjøre ting hjemme egentlig. Er bare å få begynt...haha

Ahh, fredag kveld, clausthaler og sjokolade❤️Hva gjør dere på i kveld?
Tv, sjokoladekake og kjenner på lillegutt som virkelig har blitt sukkerhyper :-p vurderer å lage mal til babynest etterpå :-)

Jeg får vel merke det etterhvert jeg og. Må kjenne sparka først ;) hehe

Huff da, kjedelig å være dårlig da :( her har formen endelig kommet seg oppover foreløpig, men jeg får jo ikke lov til å jobbe da. Så har masse tid til å gjøre ting hjemme egentlig. Er bare å få begynt...haha
Er jo ikke morsomt å gå hjemme heller.. har du vært kvalm?

Tv, sjokoladekake og kjenner på lillegutt som virkelig har blitt sukkerhyper :-p vurderer å lage mal til babynest etterpå :-)
Jeg holder på med babynest nå, kjøpte oppskrift og mal på Stoff og stil, men man finner visst mange på nett også.

Eller, min søster holder på. Jeg kom til dit i oppskriften der det stod at man skulle lage en stiklingssøm, og der datt jeg ut. Prosjektet er nå videreført til min mye mer sykyndige søster :P

Back
Topp