Felles skravle 2015

Jeg holder på med babynest nå, kjøpte oppskrift og mal på Stoff og stil, men man finner visst mange på nett også.

Eller, min søster holder på. Jeg kom til dit i oppskriften der det stod at man skulle lage en stiklingssøm, og der datt jeg ut. Prosjektet er nå videreført til min mye mer sykyndige søster :P
Hehe.. de var utsolgt for maler da jeg var der, og så bor jeg liksom 4 timer unna og har ikke kommet meg til å bestille på nett.. fant en oppskrift på nett, så tenkte å lage en mal av et gammelt laken..

Hehe.. de var utsolgt for maler da jeg var der, og så bor jeg liksom 4 timer unna og har ikke kommet meg til å bestille på nett.. fant en oppskrift på nett, så tenkte å lage en mal av et gammelt laken..
Laken funker flott det! Min mor pleide alltid å lage maler av bakepapir.

Laken funker flott det! Min mor pleide alltid å lage maler av bakepapir.
Bakepapir er litt smått til babynest bare ;-) fått meg ny symaskin til bursdagen min, så må nok utforske litt.. bl.a. lære meg å sy :-P

Er jo ikke morsomt å gå hjemme heller.. har du vært kvalm?

Bare litt til å begynne med. Har gått seg til nå, og har begynt å trene litt igjen :)

Litt kjedelig å gå hjemme ja, men har ikke så mye valg pga fosterskadelig miljø som det så fint heter :p
Vært på koselig lunsj med Lillefrø15 i dag da :D

Du får kutte søtpotetene i skikkelig små biter, sånn at de blir fortere ferdig.

Nå er ikke eldste i seng enda, han har faktisk ikke kommet hjem enda selv om han skulle ha vært hjemme for 10 minutter siden.

Det som tar tid er ikke bare kokingen, men også det å trekke ut stivelsen først.
Potet/søtpotet mos/pure blir fort seig i smaken dersom man ikke gjør det først

Bare litt til å begynne med. Har gått seg til nå, og har begynt å trene litt igjen :)

Litt kjedelig å gå hjemme ja, men har ikke så mye valg pga fosterskadelig miljø som det så fint heter :p
Ja, det var koselig:)

Så koselig - kjente dere hverandre fra før?

Nei, da må man jo bare.. godt at du kan trene osv da! Det savner jeg!

Back
Topp