Felles skravle 2015

Det er det absolutt.

Men, vi må jo vise interesse for premiene for at de skal gidde ha sånne fine flere ganger.

JEg mangler drøyt 200 på å være ajour. Det er overkommelig å ta inn på 10 dager egentlig. Om man gidder.
Jeg mangler 400 og har ingen intensjoner om å ta igjen det.. orker rett og slett ikke..

Jeg mangler 400 og har ingen intensjoner om å ta igjen det.. orker rett og slett ikke..
Det skjønner jeg utrolig godt, er mye å ta igjen på få dager

Jepp.. her skal jeg bare kose meg.. topp 100 er jo sikker da :)

Det er litt det jeg også tenker. topp 100 har den bleiepremien hjeg har lyst på, og skravle gjør jeg bare for gøy. Det blir jo en god de av det, men jeg kjenner at jeg ikke har overskudd til det ekstra giret for å nå 2000, når jeg jobber såpass

Det er litt det jeg også tenker. topp 100 har den bleiepremien hjeg har lyst på, og skravle gjør jeg bare for gøy. Det blir jo en god de av det, men jeg kjenner at jeg ikke har overskudd til det ekstra giret for å nå 2000, når jeg jobber såpass
Det forstår jeg godt! Jeg orker ikke selv om jeg er 60% sykemeldt.. men så er jeg ikke så god på skravling da..

For all del, det er ekstremt mange fine premier på topp 100.
Jeg bare sikler på denne vuggen :hungry:

Back
Topp