Stakar! Da må dere kose dere da!Da er jeg hjemme etter en lang dag.
Har veldig lyst til å slappe av i morgen, men ser ikke ut til at jeg halt vil få lov til det da et av barna er sykt.
Dakkars gutten min
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stakar! Da må dere kose dere da!Da er jeg hjemme etter en lang dag.
Har veldig lyst til å slappe av i morgen, men ser ikke ut til at jeg halt vil få lov til det da et av barna er sykt.
Dakkars gutten min
Jeg mangler 400 og har ingen intensjoner om å ta igjen det.. orker rett og slett ikke..Det er det absolutt.
Men, vi må jo vise interesse for premiene for at de skal gidde ha sånne fine flere ganger.
JEg mangler drøyt 200 på å være ajour. Det er overkommelig å ta inn på 10 dager egentlig. Om man gidder.
Jeg vet, det er bakdelen ved det.
Dersom det er få som konkurrerer får de færre sponsor premier..
Det skjønner jeg utrolig godt, er mye å ta igjen på få dagerJeg mangler 400 og har ingen intensjoner om å ta igjen det.. orker rett og slett ikke..
Så deilig da, slutte med overtid lenge?Men jeg er med fra mars, jeg lovert! DA slutter jeg å jobbe overtid...
Så deilig da, slutte med overtid lenge?
Har tidvis syns virkelig synd på deg med al denne overtiden
Tøff start på året med andre ord.Overrtiden er ca 6-7 uker i året. De første. Deretter er det normaltid resten av året.
Jepp.. her skal jeg bare kose meg.. topp 100 er jo sikker daDet skjønner jeg utrolig godt, er mye å ta igjen på få dager
Tøff start på året med andre ord.
Nesten som et nyttårsløfte, fult kjør den første tiden, så dabber det av![]()
Jepp.. her skal jeg bare kose meg.. topp 100 er jo sikker da![]()
Det forstår jeg godt! Jeg orker ikke selv om jeg er 60% sykemeldt.. men så er jeg ikke så god på skravling da..Det er litt det jeg også tenker. topp 100 har den bleiepremien hjeg har lyst på, og skravle gjør jeg bare for gøy. Det blir jo en god de av det, men jeg kjenner at jeg ikke har overskudd til det ekstra giret for å nå 2000, når jeg jobber såpass
Da må du lese denne boken (er forresten hysterisk morsom)Glad Grim bare er serie og at jeg ikke kommer til å møte på en julenisse med horn med det første![]()
For all del, det er ekstremt mange fine premier på topp 100.Det er litt det jeg også tenker. topp 100 har den bleiepremien hjeg har lyst på, og skravle gjør jeg bare for gøy. Det blir jo en god de av det, men jeg kjenner at jeg ikke har overskudd til det ekstra giret for å nå 2000, når jeg jobber såpass

Its miiiineFor all del, det er ekstremt mange fine premier på topp 100.
Jeg bare sikler på denne vuggen![]()
Å nei du..Its miiiinehoho
Sta du skulle være daÅ nei du..
Den skal jeg ha, det har nemlig jeg bestemt, og har lagt ned veto mot andre meninger i den saken![]()
Ehm. Ikke sta?Kan man være noe annet![]()
Bruker du fremmed ord for meg nå...Ehm. Ikke sta?hihi