Lillefrø15
Forumet er livet
Så flink du erVis vedlegget 99794 ikke festet tråder osv enda da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flink du erVis vedlegget 99794 ikke festet tråder osv enda da
Takk for det.. gikk lettere og raskere enn jeg troddeSå flink du er![]()
God morgenGod morgen jenter. Nok en kveldsvakt her
. Levere lille gutt på skolen og ordne litt i huset før jeg tar turen til farmor
. Hva skal dere i dag?
JobbGod morgen jenter. Nok en kveldsvakt her
. Levere lille gutt på skolen og ordne litt i huset før jeg tar turen til farmor
. Hva skal dere i dag?
Du får kose deg masseGod morgenhar ikke så store planene.. kose meg, slappe av, gå en tur hvis kroppen vil
så håper jeg at mannen tar meg ut for å spise idag
![]()
Du er flink til å hjelpe farmora di<3
Håper du får en fin dag på jobbJobbfrem til kl 14. Etter det er det avslapping
Ja det er det.. har bursdag idag, så håper han har noen planer..Du får kose deg masse. Koselig å gå ut å spise
. Hvilken mat liker du helst å spise ute?
.
Ja, må hjelpe kjære farmor litt![]()
Ja, ikke santJa det er det.. har bursdag idag, så håper han har noen planer..
Liker best kjøtt av no slag.. men begrenser seg litt nå når det må være gjennomstekt.. får se hva de har![]()
Tusen takkJa, ikke sant. Gratulerer så mye med dagen
![]()
Bursdag! Hurra hurra!!Ja det er det.. har bursdag idag, så håper han har noen planer..
Liker best kjøtt av no slag.. men begrenser seg litt nå når det må være gjennomstekt.. får se hva de har![]()
Tusen takk! Skal kose meg som best jeg kan ;-)Bursdag! Hurra hurra!!håper du får en flott dag
![]()
Gratulerer så mye med dagenJa det er det.. har bursdag idag, så håper han har noen planer..
Tusen takk for det :-DGratulerer så mye med dagen
Gratulerer med dagenJa det er det.. har bursdag idag, så håper han har noen planer..
Går fort mot helg nå ja! Jeg skal kun jobbe fredagGod dag alle sammen![]()
Bare to jobbedager igjen før helg![]()
Tusen takk for det :-DGratulerer med dagen
jeg har fri fredagGår fort mot helg nå ja! Jeg skal kun jobbe fredag![]()
jeg har fri fredag![]()