Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
God natt allesammen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
5 min igjengod tur hjem. Her er jeg på tur i seng snart
![]()
God tur hjem![]()
Takk takkGod natt allesammen![]()
5 min igjengod tur hjem. Her er jeg på tur i seng snart
![]()
God natt allesammen![]()
God nattTakk takk. God natt
![]()
Vis vedlegget 99794 ikke festet tråder osv enda da
Ja og nestsiste.. før en pinne rett..Veldig fingod ide! Du øker nestførste m av hver pinne?
Ja og nestsiste.. før en pinne rett..
AbsoluttOk, takkgod gaveide frem til jeg behøver selv
![]()
God morgen. Jeg kan sove lenge, men våknet for en halvtime siden.. bare fordi.. :-(God morgenklokken ringer ikke før 7, men jeg våknet 05:30. Utrolig irriterende altså.
Er sååå irriterende!God morgen. Jeg kan sove lenge, men våknet for en halvtime siden.. bare fordi.. :-(
Jeg også er lys våken :-(Er sååå irriterende!er trøtt, men fikk ikke til å sovne igjen
Kjedelig.Jeg også er lys våken :-(
Hehehe.. det forstår jeg godt ;-) hsr da allerede fått sendt melding på en lekegrind på finn, så forhåpentligvis kommer det noe godt ut av det! ;-)Kjedelig.
Spørs i morgen da. Da har jeg hjemmedag. Våkner jeg like tidlig da blir jeg dritsur![]()
Det er slik jeg var kl 0515...Er sååå irriterende!er trøtt, men fikk ikke til å sovne igjen
Den 1x1 til 700kr?Hehehe.. det forstår jeg godt ;-) hsr da allerede fått sendt melding på en lekegrind på finn, så forhåpentligvis kommer det noe godt ut av det! ;-)
Jepp, det stemmerDen 1x1 til 700kr?
Man må ofte være kjapt ute på finn etter det legges ut skal man få tak i det som er i god stand![]()
Uff, våknet tidlig du og ja.Det er slik jeg var kl 0515...
Nå derimot som jeg snart må se og komme meg avgårde til jobb tror jeg at jeg hadde sovnet på et blunk om jeg la meg
Krysser fingrene for degJepp, det stemmerhåper jeg får den ;-)