En riktig god kveld til deg også.Titter innom der for å ønske en god kveld![]()
Alltid koselig når dere kommer på besøk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En riktig god kveld til deg også.Titter innom der for å ønske en god kveld![]()
Har heller ikke lyst. Ikke lyst å stå opp!Du nærmer deg fort
Har ikke lyst til å gå på jobb i morgen.
Gleder meg til torsdagen![]()
Takk det sammeTitter innom der for å ønske en god kveld![]()
Jeg står opp som vanlig rundt kl 6 også de dagene jeg er hjemme.Har heller ikke lyst. Ikke lyst å stå opp!i morgen er jeg 34+6 og det er 5 uker og 4 dager igjen til termin. Wæææ
Jeg er jo heeeeeelt alene om dagen, trenger kun å tenke på meg selv. Så jeg står opp 15 min før jeg må ut av dørenJeg står opp som vanlig rundt kl 6 også de dagene jeg er hjemme.
Hjelper mannen med barna ellers vil de bruke dobbelt så lang tid på å komme seg av gårde..
God kveld til deg ogsåTitter innom der for å ønske en god kveld![]()
Det er deilig! Bruker bare en halvtime om morran jeg også.. hvis jeg ikke må lufte bikkja.. men jeg har fri imorra :-DJeg er jo heeeeeelt alene om dagen, trenger kun å tenke på meg selv. Så jeg står opp 15 min før jeg må ut av døren![]()
Bruker ikke mer enn en 30 minutter dersom jeg er alene.Jeg er jo heeeeeelt alene om dagen, trenger kun å tenke på meg selv. Så jeg står opp 15 min før jeg må ut av døren![]()
Så deilig med fri da.Det er deilig! Bruker bare en halvtime om morran jeg også.. hvis jeg ikke må lufte bikkja.. men jeg har fri imorra :-D
Det skal jeg.. grusom dag idag, så imorra skal jeg nyte dagen minSå deilig med fri da.
Kos deg masse
Her har jeg vært på butikken og handlet inn middag til resten av uken. Snart skal jeg lage pai sånn at mannen får med seg ekstra god lunsj på jobb i morgenHehe.. får kose deg med noe hjemme i stden da![]()
Har ikke lyst fordi du er sliten, eller er det andre ting? Hva skjer på torsdag?Du nærmer deg fort
Har ikke lyst til å gå på jobb i morgen.
Gleder meg til torsdagen![]()
Så deilig! Hva slags pai skal du lage?Her har jeg vært på butikken og handlet inn middag til resten av uken. Snart skal jeg lage pai sånn at mannen får med seg ekstra god lunsj på jobb i morgenBlitt skikkelig husmor, jeg
![]()
Har ikke lyst fordi du er sliten, eller er det andre ting? Hva skjer på torsdag?![]()
Og bare litt over 3 uker til permisjon!Har heller ikke lyst. Ikke lyst å stå opp!i morgen er jeg 34+6 og det er 5 uker og 4 dager igjen til termin. Wæææ
En med spekeskinke og sopp. Eller det jeg finner i kjøleskapetSå deilig! Hva slags pai skal du lage?
Poenget er at bekkenet er konstant vondt og jeg er sliten.
Er 60% sykemeldt, og er hjemme på tirsdager og torsdager.
Jobber redusert på mandager, onsdager og fredager.
Det som skjer på torsdag er fri![]()
Høres deilig ut :-DEn med spekeskinke og sopp. Eller det jeg finner i kjøleskapet![]()
Ååh.. de ukene går fort! :-DOg bare litt over 3 uker til permisjon!
Edit: Mente 2 uker, men ikke så lett å treffe riktig tall på mobilen med pølsefingre![]()
Det største "problemet" er egentlig dørstokk mila til å komme seg på jobb.Da skjønner jeg deg veldig godt! Har du mange timene du må holde ut i morgen?