Felles skravle 2015

Men siden legene påstår de kommer i april siden det ikke er så lenge siden du fødte sist, kanskje de kommer 19. april, bursdagen min :P

Jr blir 1 år 24 februar, så er ikkje så lenge sia nei. Men var på kontroll forrige mandag og målte livmorhalsen. Den var 6 cm og det er jo veldig bra :) Så håpet er der :)

God natt alle saman :) Sov godt og drøm søtt ❤️

Jepp, vært en tendens lenge.
Ikke så mye å gjøre med det...

Nope! Her styrer kvalme, blære og kroppen sovetidene :p bruker veldig lang tid på å sove, og sover derfor lenge også. Tenker jeg skal prøve å stå opp i 8-9 tiden i morgen uansett når jeg sovner, for å se om det går ann å snu dette :p

Nope! Her styrer kvalme, blære og kroppen sovetidene :p bruker veldig lang tid på å sove, og sover derfor lenge også. Tenker jeg skal prøve å stå opp i 8-9 tiden i morgen uansett når jeg sovner, for å se om det går ann å snu dette :p
Har klokken på 9. Time hos fysioterapauten kl 10. Erfaringsmessig så får jeg ikke snudd dette, har prøvd. Tro om ungen får denne søvnrytmen også:hungover: håpe i grunn ikke det :confused:

Har klokken på 9. Time hos fysioterapauten kl 10. Erfaringsmessig så får jeg ikke snudd dette, har prøvd. Tro om ungen får denne søvnrytmen også:hungover: håpe i grunn ikke det :confused:

Huff. Håper virkelig vi klarer det, men merker det skal bli tøft! Ha en fin time hos fysio, og god natt og sov godt! Håper du sovner fort nå :-)

Back
Topp