Felles skravle 2015

Fy faen! Fleire som ser på liv og død?

Blir ekstra ille/ekkelt når dei er så små! Unna ingen å oppleve slikt...
Men de små er også mye flinkere til å tilpasse seg.
Ofte er det 10 ganger verre for foreldrene.

Det matrialer de lager den hjelmen av er faktisk ikke så ille, og ikke noe problem å ha på 23 timer i døgnet

Men de små er også mye flinkere til å tilpasse seg.
Ofte er det 10 ganger verre for foreldrene.

Det matrialer de lager den hjelmen av er faktisk ikke så ille, og ikke noe problem å ha på 23 timer i døgnet

Joa, men no er me foreldre så derfor så jævlig å sjå... Får meg til å grua meg til litt når twinsa kjem - sannsynligheten for at me må vera litt lengre på sjukehuset og alt det som følger med. Og vera vekke frå jr... Nei, har ikkje godt av å sjå på slik når ein er full i hormoner :P

Joa, men no er me foreldre så derfor så jævlig å sjå... Får meg til å grua meg til litt når twinsa kjem - sannsynligheten for at me må vera litt lengre på sjukehuset og alt det som følger med. Og vera vekke frå jr... Nei, har ikkje godt av å sjå på slik når ein er full i hormoner :P
Når var din termin igjen?

Joa, men no er me foreldre så derfor så jævlig å sjå... Får meg til å grua meg til litt når twinsa kjem - sannsynligheten for at me må vera litt lengre på sjukehuset og alt det som følger med. Og vera vekke frå jr... Nei, har ikkje godt av å sjå på slik når ein er full i hormoner :p
Er ikke sikkert dere må være lenger.
Sjansen for der er større enn ved vanlig svangerskap, men også fint mulig å slippe..

Når var din termin igjen?

Ikkje termin før 20 mai, men legen meinte at begynnelsen av april var meir realistisk da det var kort tid sia forrige fødsel... Men, her er utgangen stengt fram til begynnelsen av mai ;) :P

Noen ganger er dere virkelig ille.

Jeg sitter og skriver et langt innlegg.
Ønsker spørre dere om et råd, føler jeg kjenner dere.
Det er egentlig ganske personlig, og ikke bare om meg.

Så kommer jeg på det, alt jeg skriver her kan søkes opp av alle og en hver.
Alle kan lese det, ikke bare dere.

Hjemme følelsen her inne er farlig.

Heldigvis kom jeg på det før jeg postet..
Ja, lett for å glemme det:)

Back
Topp