Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hjelp, det hadde jeg helt glemt.Fy faen! Fleire som ser på liv og død?
Skulle ønske det noen gangerSkulle vært skjult skravleforum dette
Hjelp, det hadde jeg helt glemt.
Tusen takk, skiftet over nå, hva har skjedd?
Dakkars lilleBaby på 6 mnd det skallen hadde vokst saman så dei måtte operere for å dela den opp igjen...
Dakkars lille![]()
Men de små er også mye flinkere til å tilpasse seg.Blir ekstra ille/ekkelt når dei er så små! Unna ingen å oppleve slikt...
Men de små er også mye flinkere til å tilpasse seg.
Ofte er det 10 ganger verre for foreldrene.
Det matrialer de lager den hjelmen av er faktisk ikke så ille, og ikke noe problem å ha på 23 timer i døgnet
Når var din termin igjen?Joa, men no er me foreldre så derfor så jævlig å sjå... Får meg til å grua meg til litt når twinsa kjem - sannsynligheten for at me må vera litt lengre på sjukehuset og alt det som følger med. Og vera vekke frå jr... Nei, har ikkje godt av å sjå på slik når ein er full i hormoner![]()
Er ikke sikkert dere må være lenger.Joa, men no er me foreldre så derfor så jævlig å sjå... Får meg til å grua meg til litt når twinsa kjem - sannsynligheten for at me må vera litt lengre på sjukehuset og alt det som følger med. Og vera vekke frå jr... Nei, har ikkje godt av å sjå på slik når ein er full i hormoner![]()
Når var din termin igjen?
HeheheIkkje termin før 20 mai, men legen meinte at begynnelsen av april var meir realistisk da det var kort tid sia forrige fødsel... Men, her er utgangen stengt fram til begynnelsen av mai![]()
![]()
Hehehemai er en fin mnd å ha bursdag
) det har jeg
Bare det ikke blir 17. såJa, 9 mai er ein fin dag. Da har besta bursdag og det er min dåpsdagSå det mest "ideelle" er at dei velger å komme da
![]()
Bare det ikke blir 17. så![]()
Ja, lett for å glemme detNoen ganger er dere virkelig ille.
Jeg sitter og skriver et langt innlegg.
Ønsker spørre dere om et råd, føler jeg kjenner dere.
Det er egentlig ganske personlig, og ikke bare om meg.
Så kommer jeg på det, alt jeg skriver her kan søkes opp av alle og en hver.
Alle kan lese det, ikke bare dere.
Hjemme følelsen her inne er farlig.
Heldigvis kom jeg på det før jeg postet..
Men da blir det ikke 9. heller.Haha, nei, det får dei ikkje lov til! Blir heldigvis satt igang rundt 6 mai dersom dei ikkje har komme før. Så 17 mai er heldigvis uaktuelt.
Men da blir det ikke 9. heller.
Er ikke helt sikker på om 1. mai er så fin heller
Ville og heller hatt 1 enn 17 jaNei, 9 er berre ei ønskedato1 Mai er nok bedre enn 17 mai trur eg.
Men siden legene påstår de kommer i april siden det ikke er så lenge siden du fødte sist, kanskje de kommer 19. april, bursdagen minNei, 9 er berre ei ønskedato1 Mai er nok bedre enn 17 mai trur eg.