Akkurat det jeg tenkte.Skravleselskapwohoo!
Er hjemme tirsdag og torsdager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat det jeg tenkte.Skravleselskapwohoo!
Så heldig du ligger der ennå du da?Nei, kanskje på tide å komme seg opp av sengen å få seg litt frokost
Jepp. Er bare en blodprøveKan man spørre lege om hcg måling uten at dette er avtalt på forhånd? Skal til lege nå
Takk for svarJepp. Er bare en blodprøve
Nei, jeg var opp kl 6-8, og hjalp til med å få mann og barn avgårde.Så heldig du ligger der ennå du da?![]()
Dersom det bare er blodprosenten du skal ta er det bare et lite stikk i fingren.Kan man spørre lege om hcg måling uten at dette er avtalt på forhånd? Skal til lege nå
Snakke litt med legen om dette. Har en del murringer, og er så sliten om dagen. I tillegg til kvalme enkelte gangerDersom det bare er blodprosenten du skal ta er det bare et lite stikk i fingren.
AaahNei, jeg var opp kl 6-8, og hjalp til med å få mann og barn avgårde.
Er oppe og ser NF nå
Hun skrev hcg?Dersom det bare er blodprosenten du skal ta er det bare et lite stikk i fingren.
Når er det du har termin?Snakke litt med legen om dette. Har en del murringer, og er så sliten om dagen. I tillegg til kvalme enkelte ganger
Litt som meg i går..Aaah
I dag er en dårlig dag. Grrr
(Se skravle på mars skjult)
Skriver det ikke her i tilfelle jeg blir gjenkjent
Er ikke gravid så vidt jeg vetNår er det du har termin?
Hvorfor hcg da?Er ikke gravid så vidt jeg vet
Eller jeg mistenker det, men alle tester er negative. Men høre hva lege sierHvorfor hcg da?
Jeg har løpt 30 min og energi yogaHva skal du trene?![]()
Det høres slitsomt ut.. Håper mannen kommer hjem så lillesøster kan være hjemmeI dag er jeg trøtt.
Hjemme sånn litt etter tolv, rett i seng. Alarm på 5.30, det er tirsdag. Det er svømming.
Jepp, først kle på meg. Kose lillejenta som våknet, finne frem klær til ungene, vekke storebror, avklare matpakkeønsker, lage matpakke. Kose ungene og dra. 6.45 over en time altså.
Svømming, en halv time, 650 meter, dusj og så på jobb
Jeg føler ikke at jeg har gjort noe som helst enda. Det stemmer selvsagt ikke, men jeg er så trøtt at jeg er glad nesten ikke husker.
I dag jobber jeg bare til ca 15. Hente ungene og hjemme litt før 16. Lage middag og spise den og så må vi dra, eldstemann skal være et sted 15 min kjøring unna klokka 1730. Med lillesøster på slep om ikke mannen er hjemme innen 1710.
Ferdig der 1915, så hjemme litt etter 1930. Sovner hun i bilen på vei hjem? Kveldsmat og legging. Jeg må huske at han må gjøre lekser før vi drar.
Og så... Så har jeg mest lyst å legge meg også, men da venter oppvasken, som også står fra i går.
Jeg gleder meg til mars!
Deilig å sove litt lengeNei, kanskje på tide å komme seg opp av sengen å få seg litt frokost
Sprek du er!Jeg har løpt 30 min og energi yoga![]()