Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
I går var jeg ute å spiste. Veldig snertentHadde rask middag i går, så skal egentlig ikke klage..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I går var jeg ute å spiste. Veldig snertentHadde rask middag i går, så skal egentlig ikke klage..
Så koselig, hva spiste du?I går var jeg ute å spiste. Veldig snertent![]()
Hjemmelager (cafélaget) fiskegratengSå koselig, hva spiste du?
Så heldig du var som slipper å lage den selvHjemmelager (cafélaget) fiskegratengvar kjempegodt
Akkurat nå har jeg våte drømmer om å kunne gå å legge meg ned på sengenGod ettermiddag jenter. Nå er jeg hjemme fra jobb, driver med middag
. Dere gjør i dag?
![]()
Ha haAkkurat nå har jeg våte drømmer om å kunne gå å legge meg ned på sengen
Kommet hjem fra en runde med ærend.. varner opp rester til middagGod ettermiddag jenter. Nå er jeg hjemme fra jobb, driver med middag
. Dere gjør i dag?
![]()
Hjemmelaget fiskegrateng.Ha ha. Nå fikk jeg meg en latter
. Hva skal du lage til middag i dag?
![]()
Deilig med resterKommet hjem fra en runde med ærend.. varner opp rester til middag![]()
Så deiligHjemmelaget fiskegrateng.
Håper på å få det ferdig til guttene kommer hjem
Lettvindt ja! Restene av fiskegratengen fra igår.. vi er visst flere som er glad i det ser jegDeilig med rester![]()
Den står i ovnen nå, endelig.Så deilig. Det er sikkelig godt
![]()
Er veldig godt, og hele familien liker det.Lettvindt ja! Restene av fiskegratengen fra igår.. vi er visst flere som er glad i det ser jeg![]()
Jeg vet.. lager det ikke etter jobb nei.. men kan lage dobbelt når man lager og fryse ned en form før steking.. så kan man lett ta opp fra frysern og bare stekeEr veldig godt, og hele familien liker det.
Har det alt for sjeldent, men tar litt tid å lage
Dersom det blir noen rester her blir det lunsj dagen etterJeg vet.. lager det ikke etter jobb nei.. men kan lage dobbelt når man lager og fryse ned en form før steking.. så kan man lett ta opp fra frysern og bare steke
Her ble det altså middag dagen etterDersom det blir noen rester her blir det lunsj dagen etter![]()
Jeg vet.Du ligger ikke mer enn 120 bak dagsmålet for å være ajur.
Det burde du klare over et par dager...
Godt poeng..Jeg vet.
Jeg bare har ingen plass til den vugga, til en baby jeg ikke er gravid med