fredag eller mandag da, så det blir langhelg.Var det jeg og tenkte, men den dagen er det ofte mange andre borte. Redd det blir dårlig stemning om jeg velger onsdag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
fredag eller mandag da, så det blir langhelg.Var det jeg og tenkte, men den dagen er det ofte mange andre borte. Redd det blir dårlig stemning om jeg velger onsdag
Ikke så mye gir nei, det orker jeg ikke. Fikk nok forrige mnd jeg. Ble så ukoselig stemning da, at jeg mistet litt av lysten til å skravle.Vet det, men regner med at maks 10 kommer til å være med på slutten, så vinnersjansen er fremdeles stor
Har du tenkt å sette opp giret?
Forrige måned var jeg ikke med.Ikke så mye gir nei, det orker jeg ikke. Fikk nok forrige mnd jeg. Ble så ukoselig stemning da, at jeg mistet litt av lysten til å skravle.
Drit i dem, du må tenke på hva som er best for deg og din helse samt babyenVar det jeg og tenkte, men den dagen er det ofte mange andre borte. Redd det blir dårlig stemning om jeg velger onsdag
Var nok like greit å ikke være medForrige måned var jeg ikke med.
Er ikke så begeistret for slike må ligge på topp ett-eller-annet og ha over X antall innlegg...
Tror nok de vil komme igjen, men kanskje ikke 2-3 måneder på rad som det gjorde denne gang.Var nok like greit å ikke være med
Det blir nok ikke flere av de heller![]()
Tamara har jo sagt at topp 10 blir det ikke.Tror nok de vil komme igjen, men kanskje ikke 2-3 måneder på rad som det gjorde denne gang.
Det var veldig mange som kjempet første måneden de hadde den
Det blir ikke sånn konkuranse som det var forrige mnd, det har de allerede sagt.Tror nok de vil komme igjen, men kanskje ikke 2-3 måneder på rad som det gjorde denne gang.
Det var veldig mange som kjempet første måneden de hadde den
Tipper topp 30 jeg..Tamara har jo sagt at topp 10 blir det ikke.
Topp 20 eller 30 kanskje vil jeg tro, men ikke 10. Det var ikke verd det
Ja, det går jo bra.Tipper topp 30 jeg..
Det har jeg ikke fått med meg, men enig i at topp 10 ikke var noen slager, men de først gangene det var topp, var det topp 30..Tamara har jo sagt at topp 10 blir det ikke.
Topp 20 eller 30 kanskje vil jeg tro, men ikke 10. Det var ikke verd det
Syns ikke det.Ja, det går jo bra.
I praksis er jo 2000 vanskeligere enn topp 30
Hvis det ikke går onsdag ville jeg valgt torsdag.. så har du 3 arb.dager, fri, 1 arb dag og så helg til å komme deg på
fredag eller mandag da, så det blir langhelg.
Er jo bare 3 uker igjen til permisjon.Drit i dem, du må tenke på hva som er best for deg og din helse samt babyen
Jeg synes antall innlegg er mye lettere ã forholde seg til, og nå, enn topplasseringSyns ikke det.
Det gangene det har vært topp 30 har vel 30. plass vært over 2.000 innlegg.
Saken er ikke helt antall innlegg, men mer det at topp "et-eller-annet" føles ganske uforutsigelig, og det tar liksom litt av konkurranseinstinktet fra en
Det er jeg helt enig i ha, topp 30 var helt geit synes jegJa, det går jo bra.
I praksis er jo 2000 vanskeligere enn topp 30
Ferdig å rydde klesskapet mitt :-D det blir lunsj og en tur ut; levere på fretex + noen andre ærendNei, nå ble det stille her igjen, kanskje jeg bare skal få ryddet litt på kjøkkenet..
Høres bra utEr jo bare 3 uker igjen til permisjon.
tenker jeg går for onsdager de to siste ukene, og fredag neste uke.
(Neste uke er det 4som skal vekk på kurs).
Fikk satt igang oppvaskmaskinen så fikk jeg kynnere og vondt i ryggen.Ferdig å rydde klesskapet mitt :-D det blir lunsj og en tur ut; levere på fretex + noen andre ærend
Så bra du fikk slappet av.. går rumelig greit her.. sittet mest på knærne, og det gikk overraskende braFikk satt igang oppvaskmaskinen så fikk jeg kynnere og vondt i ryggen.
La meg ned på sofaen og fikk ligge å halvsove en 3 kvarter.
Det var deilig![]()