Felles skravle 2015

Ikke så mye gir nei, det orker jeg ikke. Fikk nok forrige mnd jeg. Ble så ukoselig stemning da, at jeg mistet litt av lysten til å skravle.
Forrige måned var jeg ikke med.
Er ikke så begeistret for slike må ligge på topp ett-eller-annet og ha over X antall innlegg...

Tror nok de vil komme igjen, men kanskje ikke 2-3 måneder på rad som det gjorde denne gang.
Det var veldig mange som kjempet første måneden de hadde den
Tamara har jo sagt at topp 10 blir det ikke.

Topp 20 eller 30 kanskje vil jeg tro, men ikke 10. Det var ikke verd det

Ja, det går jo bra.

I praksis er jo 2000 vanskeligere enn topp 30
Syns ikke det.
Det gangene det har vært topp 30 har vel 30. plass vært over 2.000 innlegg.
Saken er ikke helt antall innlegg, men mer det at topp "et-eller-annet" føles ganske uforutsigelig, og det tar liksom litt av konkurranseinstinktet fra en

Hvis det ikke går onsdag ville jeg valgt torsdag.. så har du 3 arb.dager, fri, 1 arb dag og så helg til å komme deg på
fredag eller mandag da, så det blir langhelg.
Drit i dem, du må tenke på hva som er best for deg og din helse samt babyen
Er jo bare 3 uker igjen til permisjon.
tenker jeg går for onsdager de to siste ukene, og fredag neste uke.
(Neste uke er det 4som skal vekk på kurs).

Syns ikke det.
Det gangene det har vært topp 30 har vel 30. plass vært over 2.000 innlegg.
Saken er ikke helt antall innlegg, men mer det at topp "et-eller-annet" føles ganske uforutsigelig, og det tar liksom litt av konkurranseinstinktet fra en
Jeg synes antall innlegg er mye lettere ã forholde seg til, og nå, enn topplassering

Fikk satt igang oppvaskmaskinen så fikk jeg kynnere og vondt i ryggen.
La meg ned på sofaen og fikk ligge å halvsove en 3 kvarter.
Det var deilig :)
Så bra du fikk slappet av.. går rumelig greit her.. sittet mest på knærne, og det gikk overraskende bra :-) deilig å være i litt bedre form, selv om jeg lett får dårlig samvittighet for ikke å være på jobb.. menmen.. de fleste dager er ikke sånn da

Back
Topp