Felles skravle 2015

Så bra du fikk slappet av.. går rumelig greit her.. sittet mest på knærne, og det gikk overraskende bra :) deilig å være i litt bedre form, selv om jeg lett får dårlig samvittighet for ikke å være på jobb.. menmen.. de fleste dager er ikke sånn da
Hadde dårlig samvittighet de første dagene jeg var sykemeldt, men så la jeg merke til hvor mye mer effektiv jeg var når jeg først var på jobb og tenkte med meg selv at det er bedre å være 440% på jobb og være effektiv, enn 100% og ikke få til noe

Oppdatering kl 10:06

2. Lilleblomst_15 1.361
4. Musemor med to små og en i magen 991
5. Lillefrø15 983
8. Sara 828
15. lizzed 669
35. Kengu 271
39. Lanterne 256

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 968 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 5 øverste ajur.

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Takk for oppdatering:).

Hadde dårlig samvittighet de første dagene jeg var sykemeldt, men så la jeg merke til hvor mye mer effektiv jeg var når jeg først var på jobb og tenkte med meg selv at det er bedre å være 440% på jobb og være effektiv, enn 100% og ikke få til noe
440% på jobb hørtes slitsomt ut. Men.

Oppdatering kl 14:16

2. Lilleblomst_15 1.376
4. Musemor med to små og en i magen 1.010
5. Lillefrø15 989
7. Sara 846
14. lizzed 683
34. Kengu 286
40. Lanterne 256

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 968 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 5 øverste ajur.

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/

Fem ajour er jo fristende lite.

Det blir nok flere

Kjeksbunn og gele på toppen. Var veldig god. Var en kollega som hadde med på jobb

Ostekake er min favorittkake.
Også veldig glad i skokoladekake, brownies og gulerotkake.

Mmmm. Ble brownies og kaffemocca på kafe i går. Skeier ut gang på gang altså :p huff
Husker jeg var i Glasglow for en del år siden og fikk en helt fantastisk ostekake.
Mørk sjokolade kjeksbunn, og oste delen med hvit sjokolade med biter.
Helt fantastisk

Husker jeg var i Glasglow for en del år siden og fikk en helt fantastisk ostekake.
Mørk sjokolade kjeksbunn, og oste delen med hvit sjokolade med biter.
Helt fantastisk
Mmmm. Nå fikk jeg lyst på mer kake:p

Det får holde mer middag etterpå. I dag blir det squash-grateng:) var innom mamma i går og hun sendte med meg rester hjem. De hadde det i går. Jeg er lykkelig for at jeg slepper lage no:)

Mmmm. Nå fikk jeg lyst på mer kake:p

Det får holde mer middag etterpå. I dag blir det squash-grateng:) var innom mamma i går og hun sendte med meg rester hjem. De hadde det i går. Jeg er lykkelig for at jeg slepper lage no:)
Vi skal ha hjemmelaget fiskegrateng, og skal den bli ferdig til kl 17 må jeg vel i gang med å lage den nå...
Orker ikke å reise meg :P

Back
Topp