Felles skravle 2015

skjønner den.. du får prøve å kose deg så godt du kan :)
kanskje noe bordaktivitet blir tidsfordriv nok til at du får slappet av?:)
Akkurat nå har hun funnet et teppe og lagt seg på den store skilpadde puten for å se barneTV samtidig som hun leser en bok.
Jo da, vi kommer til å kose oss i dag, det er ikke noe problem

Og der snør det igjen :)
Så bra hadde hørt rykter om at dagens nedbør ville komme som regne.
Nå blir gutten glad, han skal ut på ski i kveld
Her er det speilglatt ute. Is overalt. Skummelt glatt å gå. (stort sett greit å kjøre, har piggdekk og dessuten er de fleste veier bare, det er parkeringsplasser og fortau som er skumle. Skoleplassen etc.

Is her også - blir brodder på morgenturen med bikkja!

Her er det speilglatt ute. Is overalt. Skummelt glatt å gå. (stort sett greit å kjøre, har piggdekk og dessuten er de fleste veier bare, det er parkeringsplasser og fortau som er skumle. Skoleplassen etc.
Var det her om dagen her også.
Jeg virkelig hater is, er livredd for å falle.

Jernia har noen gode på tilbud.. spiralbrodder.. de sitter godt, absolutt de beste broddene.. litt tunge å få på de første gangene, men blir bedre raskt..
Jeg har alltid brukt slike sorte gummitinger med små pigger på.
Problemet med dem er at piggene er så små at de fort blir utslitte.
Kanskje jeg heller før prøve dem du snakker om..

Sitter og ser på fødestuen.
Var akkurat en veldig liten en som ble forløst med KS på grunn av svangerskapsforgiftning, tårene triller her.
Og frøkna er utrolig fascinert og går om peker på magen min, og sin egen :Heartred:Heartred

Sitter og ser på fødestuen.
Var akkurat en veldig liten en som ble forløst med KS på grunn av svangerskapsforgiftning, tårene triller her.
Og frøkna er utrolig fascinert og går om peker på magen min, og sin egen :Heartred:Heartred
Nåmmin.. hun er så søt! Heldigvis går det som regel bra på fødestuen!

Gjør litt husarbeid jeg.. kanskje ta meg en liten tvpause før jeg går løs på klesskapet

Nåmmin.. hun er så søt! Heldigvis går det som regel bra på fødestuen!

Gjør litt husarbeid jeg.. kanskje ta meg en liten tvpause før jeg går løs på klesskapet

Han kom i uke 30, så er egentlig ingen reell fare for at det går galt.
Og som du sier fødestuen er snill.
En av de programmene de også viser det når det ikke går bra ville jeg ikke hatt på når barna også kan se

Back
Topp