Det er jeg igrunn helt enig med deg iTrenger ikke mange innlegg per dag for å være på topp 100.
Det er 2.000 som er slitsomt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jeg igrunn helt enig med deg iTrenger ikke mange innlegg per dag for å være på topp 100.
Det er 2.000 som er slitsomt![]()
Nå full i kake og kaffemoccaSå koselig da! Godt å komme seg ut en tur innimellom!
7 DpoHvor mange dpo er du nå?
:-D det fortjener du! Jeg har spist sjokolade og rislunsjNå full i kake og kaffemocca![]()
Spennende.7 Dpo![]()
Jeg har spist smultringer:-D det fortjener du! Jeg har spist sjokolade og rislunsj![]()
Hadde ikke gjordt noe å være der nåDet er utrolig vakkert det.
Er et hotell et lite stykke utenfor Bergen.
Mener det heter Solstrand eller noe lignende.
Har vært der en 3-4 ganger
Uff daSkal snart ta en varm dusj, og kommer til å ta med meg en varmeflaske i sengen.
Er ikke sikker på om jeg ha den på nakken, eller bekkenet
Jeg har spist og drukketHuff da.. spist og drukket godt?
Når tenker du å ta første test, da?7 Dpo![]()
Nam
NeiSpennende.
Ikke lenge til testing, da
Du er lur, du! Større sannsynlighet for å få et riktig svar 13 dpo enn når man begynner å tyde 8 dpo. Men jeg elsker tydingen også, daPå mandag. 13 Dpo
![]()
Ja, gjør det gjerne på andreDu er lur, du! Større sannsynlighet for å få et riktig svar 13 dpo enn når man begynner å tyde 8 dpo. Men jeg elsker tydingen også, da![]()
Helt enig! Mye gøyere å tyde andre sine tester, for da er det ikke like spennende og nervepirrende som når du tyder din egen test. 4 tester holder lenge til denne pp'en hvis du klarer å holde deg til mandagJa, gjør det gjerne på andre. Men har bare 2 billigtester, 1 CB+ og en digital
. Gidder ikke bestille flere.. Også blir jeg så skuffa
![]()
Ja, det gjør detHelt enig! Mye gøyere å tyde andre sine tester, for da er det ikke like spennende og nervepirrende som når du tyder din egen test. 4 tester holder lenge til denne pp'en hvis du klarer å holde deg til mandag![]()
Takk det sammeNå kjenner jeg at øyelokkene begynner å sige, så det er på tide å si god natt. Takk for i kveld, damer! Håper dere får en god natt og en fin dag i morgen![]()
Natta damer:-D det fortjener du! Jeg har spist sjokolade og rislunsj![]()