Felles skravle 2015

På mandag:). 13 Dpo:)
Du er lur, du! Større sannsynlighet for å få et riktig svar 13 dpo enn når man begynner å tyde 8 dpo. Men jeg elsker tydingen også, da :P

Du er lur, du! Større sannsynlighet for å få et riktig svar 13 dpo enn når man begynner å tyde 8 dpo. Men jeg elsker tydingen også, da :P
Ja, gjør det gjerne på andre:). Men har bare 2 billigtester, 1 CB+ og en digital:). Gidder ikke bestille flere.. Også blir jeg så skuffa:o

Ja, gjør det gjerne på andre:). Men har bare 2 billigtester, 1 CB+ og en digital:). Gidder ikke bestille flere.. Også blir jeg så skuffa:eek:
Helt enig! Mye gøyere å tyde andre sine tester, for da er det ikke like spennende og nervepirrende som når du tyder din egen test. 4 tester holder lenge til denne pp'en hvis du klarer å holde deg til mandag :)

Helt enig! Mye gøyere å tyde andre sine tester, for da er det ikke like spennende og nervepirrende som når du tyder din egen test. 4 tester holder lenge til denne pp'en hvis du klarer å holde deg til mandag :)
Ja, det gjør det:). Blir spennende:).

Nå kjenner jeg at øyelokkene begynner å sige, så det er på tide å si god natt. Takk for i kveld, damer! Håper dere får en god natt og en fin dag i morgen :)

Back
Topp