Felles skravle 2015

Her går det unna, gitt!

Både ja og nei. Blir en helt ny tilværelse, men er såå klar for at han skal komme at vi bare går rundt og tripper av utålmodighet :P

skjønner jeg godt :)
har 3 småsøstre og 3tantebarn å fulle med hele tiden når jeg er hjemme med kjæresten.. men kjenner jeg allerede er utålmodig når jeg sitter her alene med hunden..

Du har nå vært flink i det siste, syntes jeg :) Man må bare skravle nok når man først er i gang :P
Hehe.. ja, gjør det når jeg har tid og lyst bare.. og det blir jo litt i perioder

Klarer nesten ikke følge med jeg nå.. går fort.. må lade litt nå.. kommer sterkere tilbake ;-)

Syntes å huske at mars bare er regn hele tiden her. Mai er den måneden det alltid er travlest, både som student med eksamener og som lærer og avvikling av eksamener og setting av karakterer. Solen skinner alltid når jeg ikke har tid til å nyte den :( :P

er vel den delen jeg gruver meg til m tanke på at jeg er student i år.. håper min fødsel går lett slik at jeg får fullført med brae karakterer..! husker fra sist jeg gikk at det var travelt..

Klarer nesten ikke følge med jeg nå.. går fort.. må lade litt nå.. kommer sterkere tilbake ;-)
Sitter du på mobil? Det kan bli ganske håpløst av og til. Velkommen tilbake når du har ladet litt :)

er vel den delen jeg gruver meg til m tanke på at jeg er student i år.. håper min fødsel går lett slik at jeg får fullført med brae karakterer..! husker fra sist jeg gikk at det var travelt..
Du tenker å ta de eksamene som kommer i mai/juni, altså? Hvis det er målet ditt, håper jeg at du får det til!

Syntes å huske at mars bare er regn hele tiden her. Mai er den måneden det alltid er travlest, både som student med eksamener og som lærer og avvikling av eksamener og setting av karakterer. Solen skinner alltid når jeg ikke har tid til å nyte den :( :p
Ikke hvert år, gutten min er mars barn, og pleier å være fint rundt hans bursdag

Back
Topp