Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Både ja og nei. Blir en helt ny tilværelse, men er såå klar for at han skal komme at vi bare går rundt og tripper av utålmodighet![]()
Hehe.. ja, gjør det når jeg har tid og lyst bare.. og det blir jo litt i perioderDu har nå vært flink i det siste, syntes jegMan må bare skravle nok når man først er i gang
![]()
Det regnes vel som Midt-Norge? Eller noe sånt?
Syntes å huske at mars bare er regn hele tiden her. Mai er den måneden det alltid er travlest, både som student med eksamener og som lærer og avvikling av eksamener og setting av karakterer. Solen skinner alltid når jeg ikke har tid til å nyte den![]()
![]()
er vel den delen jeg gruver meg til m tanke på at jeg er student i år.. håper min fødsel går lett slik at jeg får fullført med brae karakterer..! husker fra sist jeg gikk at det var travelt..
Ja, nå går det unna herHer går det unna, gitt!
Sitter du på mobil? Det kan bli ganske håpløst av og til. Velkommen tilbake når du har ladet littKlarer nesten ikke følge med jeg nå.. går fort.. må lade litt nå.. kommer sterkere tilbake ;-)
Du tenker å ta de eksamene som kommer i mai/juni, altså? Hvis det er målet ditt, håper jeg at du får det til!er vel den delen jeg gruver meg til m tanke på at jeg er student i år.. håper min fødsel går lett slik at jeg får fullført med brae karakterer..! husker fra sist jeg gikk at det var travelt..
Usj, det er ikke noe gøy! Pleier du å ha det sånn av og til?Er så svimmel i kveld jeg, sikkelig ubehagelig..
Er så svimmel i kveld jeg, sikkelig ubehagelig..
Pleier alltid å være litt svimmel Dpo, men nå er jeg ekstremt.. Var det når jeg ble gravid i april også, men tør jo ikke håpe noe daUsj, det er ikke noe gøy! Pleier du å ha det sånn av og til?
Har prøvduffda.. prøvd med frisk luft å masse drikke?
håper det gir seg snart da.. er ikke noe godt :/
Gud så fintHusker i fjor våres.
Dro fra masse snø her til dette rett utenfor Bergen og 10-12 grader
Vis vedlegget 98866
Du tenker å ta de eksamene som kommer i mai/juni, altså? Hvis det er målet ditt, håper jeg at du får det til!
Er sprøtt å tenke på at det kan være forskjellige årstider rundt om i landet til samme tidHusker i fjor våres.
Dro fra masse snø her til dette rett utenfor Bergen og 10-12 grader
Vis vedlegget 98866
Ikke hvert år, gutten min er mars barn, og pleier å være fint rundt hans bursdagSyntes å huske at mars bare er regn hele tiden her. Mai er den måneden det alltid er travlest, både som student med eksamener og som lærer og avvikling av eksamener og setting av karakterer. Solen skinner alltid når jeg ikke har tid til å nyte den![]()
![]()