Felles skravle 2015

Mannen og eldste er oppe i skauen med klassen til gutten og aker, står på ski og steker pølser på blå.
De skal i teorien være ferdig til kl 20, men hadde ikke forundret meg om de ble litt senere
Du tenker vel ikke å legge deg før de kommer hjem? Når folk sier de skal legge seg tidlig, kan de mene så mangt, alt fra kl. 20 til kl. 23:30. Du får heller lokke mannen med på spennende samtaler med tv slått av når alle barna er i seng :)

Må innrømme at jeg også blir liggende og spille eller surfe hvis jeg ikke klarer å sovne. Men, de gangene jeg ikke har brukt mobil/tv/pc før leggetid er hjernen mye mer "slått av", om du skjønner hva jeg mener. Lettere å falle til ro når ikke tusen inntrykk surrer rundt i hodet.

bra du har funnet noe som funker da :) skjønner godt hva du mener men jeg er en såkalt tenker så blir liggende å spekulere på alt mulig som har skjedd gjennom dagen :/ + at jeg ikke bor med kjæresten (første gang på 4 år) så savner han kjempemasse :(

Nå pleier jeg veldig ofte å dusje like før jeg legger meg, og logger av før det.
Så jeg gjør noe annet før jeg legger meg, men ikke en hel halv time som anbefalt.
Misunner mannen som sovner før hodet treffer puten
Sovne før hodet treffer puten var noe jeg gjorde i hele 1.trimester, og det savner jeg skikkelig. Mannen rakk så vidt å si god natt før jeg var langt inne i drømmeland. Utrolig deilig å sovne når man er skikkelig sliten :)

bra du har funnet noe som funker da :) skjønner godt hva du mener men jeg er en såkalt tenker så blir liggende å spekulere på alt mulig som har skjedd gjennom dagen :/ + at jeg ikke bor med kjæresten (første gang på 4 år) så savner han kjempemasse :(
Når man legger seg alene blir det plutselig noe helt annet! Er man to som legger seg samtidig kan man småprate før man slukker lyset, men det er litt rart å ligge og spille og lyse med mobilen når den andre prøver å sove ved siden av deg. Er det lenge til du kan bo med kjæresten din igjen?

Du tenker vel ikke å legge deg før de kommer hjem? Når folk sier de skal legge seg tidlig, kan de mene så mangt, alt fra kl. 20 til kl. 23:30. Du får heller lokke mannen med på spennende samtaler med tv slått av når alle barna er i seng :)
Dersom jeg legger med før kl 21 sover jeg 45 minutter, og blir liggende våken i flere timer, så det er ikke aktuelt.
Lurer på om jeg skal legge meg rundt 21:30

Når man legger seg alene blir det plutselig noe helt annet! Er man to som legger seg samtidig kan man småprate før man slukker lyset, men det er litt rart å ligge og spille og lyse med mobilen når den andre prøver å sove ved siden av deg. Er det lenge til du kan bo med kjæresten din igjen?

er det.. når jeg er hjemme i helgene (stort sett hver helg) sovner vi begge med en gang omtrent.. er så godt å ligge i samme seng :)
flytter hjem til 14 april ca.. prøve å gå så lenge på skolen som mulig :)
du har kjæresten hjemme hver kveld?

Dersom jeg legger med før kl 21 sover jeg 45 minutter, og blir liggende våken i flere timer, så det er ikke aktuelt.
Lurer på om jeg skal legge meg rundt 21:30
Forhåpentligvis er mannen og sønnen hjemme innen en stund før da, så har du en god unnskyldning til å logge av all elektronikken. Håpløst å legge seg for tidlig også, da ødelegger man gjerne mer enn om man holder seg opp en time ekstra.

Forhåpentligvis er mannen og sønnen hjemme innen en stund før da, så har du en god unnskyldning til å logge av all elektronikken. Håpløst å legge seg for tidlig også, da ødelegger man gjerne mer enn om man holder seg opp en time ekstra.
Vil ha dem hjem FØR kl 21.
Gutten skal tross alt på skole i morgen, og er til vanlig i seng til kl 20.
Han blir lett vanskelig dersom han får for lite søvn

er det.. når jeg er hjemme i helgene (stort sett hver helg) sovner vi begge med en gang omtrent.. er så godt å ligge i samme seng :)
flytter hjem til 14 april ca.. prøve å gå så lenge på skolen som mulig :)
du har kjæresten hjemme hver kveld?
Godt dere får helgene sammen :) Syntes det er lettere å sovne når man ikke legger seg alene. Her er mannen hjemme hver kveld, så jeg er så heldig at jeg får selskap når jeg skal legge meg både i ukedager og helger.:Heartred Det hender selvsagt at han er ute en kveld og jeg legger meg før ham, men det er et sjeldent unntak.

Vil ha dem hjem FØR kl 21.
Gutten skal tross alt på skole i morgen, og er til vanlig i seng til kl 20.
Han blir lett vanskelig dersom han får for lite søvn
Tror det gjelder mange barn og unge. Er jo lærer på ungdomsskole, og merker ofte hvem som ikke har sovet nok.

Godt dere får helgene sammen :) Syntes det er lettere å sovne når man ikke legger seg alene. Her er mannen hjemme hver kveld, så jeg er så heldig at jeg får selskap når jeg skal legge meg både i ukedager og helger.:Heartred Det hender selvsagt at han er ute en kveld og jeg legger meg før ham, men det er et sjeldent unntak.

er dyrt å reise sånn hver helg men er såå verdt det :D
Det er mye bedre når man slepper å sove alene ja :) men om du øegger deg før han vet du jo at han kommer senere :)
er det deres første eller?

veldig! men ble sånn når jeg var hellig overbevist om at det ble spontanabort denne gang å..
Er lykkelig over at det ikke ble å vi venter lillegutt til 29.april :)
Så bra at alt gikk fint denne gangen! April er en fin måned, mai og for såvidt. Deilig å vite at du ikke trenger å bekymre deg for snø når dere skal ut på de første trilleturene :P

Sov ekstremt dårlig i natt, og er utmattet igjen.
Kjenner det begynner å sette seg i nakken.
Gleder meg til fysio på fredag.

I morgen har jeg heldigvis "fri".
Håper jeg får slappet av selv om jeg må ha frøkna hjemme.
Planleggingsdag i barnehagen.
Du får prøve å slappe av ja.. kanskje det kan hjelpe med litt varme på nakken? Håper du blir bedre! Godt at du i alle fall ikke jobber fullt nå!

er dyrt å reise sånn hver helg men er såå verdt det :D
Det er mye bedre når man slepper å sove alene ja :) men om du øegger deg før han vet du jo at han kommer senere :)
er det deres første eller?
Dette blir vår første, ja :) Under 3 uker til termin nå, så nå kan han komme når som helst :D :P

Tror det gjelder mange barn og unge. Er jo lærer på ungdomsskole, og merker ofte hvem som ikke har sovet nok.
Han går bare i andre klasse så er ikke så stor enda.
De kom inn nå, så da må jeg bare få i han litt mat og rett i seng.
Mannen var i et skitt humør når han dro, og det høres ut som om det også er blitt bedre :)

Gjerne! Kjekt med litt skravlevenner :D Med så få innlegg fra 99.plass må jeg bare henge i!
Tror egentlig ikke de som ligger så langt nede følger med..? Bare å skravle, så får du mye mer avstand plutselig

Back
Topp