Så deilig med så kort vei hjem, daSluttet kl 13. Var hjemme ca 13:15. Siden har jeg lagt på sofaen![]()
Har ikke råd til å bo så nære jobben, vi med dagen boligpriser
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig med så kort vei hjem, daSluttet kl 13. Var hjemme ca 13:15. Siden har jeg lagt på sofaen![]()
1 time går fortDeilig med basseng.. deilig sliten.. 1 t igjen på jobb![]()
Hvor lang vei har du?Så deilig med så kort vei hjem, da
Har ikke råd til å bo så nære jobben, vi med dagen boligpriser
Kommer helt an på trafikken, men pleier å ta en 35-45 minutter + henting på skolen.Hvor lang vei har du?
Har vært det mange dager nå...Veldig stille her i dag.
Og jeg som hadde lyst til å skravle litt i dag
Kjedelig, hadde håpet på litt selskap, og et lite forsprang.Har vært det mange dager nå...
Kan sikkert skravle med deg i kveld, jeg jobber bare til nåKjedelig, hadde håpet på litt selskap, og et lite forsprang.
Ligger liksom bare rett over det jeg burde ha, og med så få som er ajur til topp 2.000 nekter jeg å gi den sjansen opp
35-45 min er da ikke så illeKommer helt an på trafikken, men pleier å ta en 35-45 minutter + henting på skolen.
Er vel en 25-30 km, har flyttet ut av byen
Snart hjemme fra jobb..Kjedelig, hadde håpet på litt selskap, og et lite forsprang.
Ligger liksom bare rett over det jeg burde ha, og med så få som er ajur til topp 2.000 nekter jeg å gi den sjansen opp
Tar seg snart opp igjenVeldig stille her i dag.
Og jeg som hadde lyst til å skravle litt i dag
Er ikke helt sikker på hvor mye jeg får tid til i kveld.Kan sikkert skravle med deg i kveld, jeg jobber bare til nå![]()
Jo, men nå skal jeg snart til å begynne på middagen, så kommer bølingen hjem og deretter skal jeg på møte.Tar seg snart opp igjen![]()
Hva skal du lage i dag da?Jo, men nå skal jeg snart til å begynne på middagen, så kommer bølingen hjem og deretter skal jeg på møte.
Hva skal du gjøre fra sofaen? Er det netflix det går i hos deg og?Hjemmesofaen <3
Egentlig står det hjemmelaget fiskegrateng, men jeg er sliten i dag så det orker jeg ikke.Hva skal du lage i dag da?
Nei.. har ikke noe sånt noe jeg.. bare slappe av og se litt på finn.no.. må lage middag snart og.. mannen kommer snart hjem..Hva skal du gjøre fra sofaen? Er det netflix det går i hos deg og?
Hjemmesofaen <3
Det hørtes jo kjempegodt utEgentlig står det hjemmelaget fiskegrateng, men jeg er sliten i dag så det orker jeg ikke.
På torsdag står det fisk i form, tror de to bytter plass.
Fisk i for vil si en torskeblokk i ildfast form, noe stekt purre (eller lignende), gulrøtter og erter (eller det man har) oppe.
Heller over litt fiskesaus.
Dele opp noen brødskiver i ruter og vende dem i smeltet smør og ha oppå (jeg kommer til å skippe det siden jeger tom for brød) og ost oppe det.
Inn i ovnen på 190 grader i 45 minutter