Hehe, men er jo greit å være høyHehe.. vil ikke ha så stort barn asså![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, men er jo greit å være høyHehe.. vil ikke ha så stort barn asså![]()
Jo.. men er ikke veldig høy.. skulle gjerne vært 5 cm høyere..Hehe, men er jo greit å være høy
Nesten som meg og mannen dere daNei.. han 180, jeg 165.. men min mor er 175 og bror 195.. vet jo aldri..
Håper mannen ikke kom for seint hjem i natt daNatta.
Mannen er ikke hjemme fra jobb enda. Han satser på å komme i natt en gang. Jeg håper han får fri i helga etter dette. Han kom jo hjem sånn i firetiden i natt, og gikk på jobb igjen som vanlig imorges
Tretiden....Håper mannen ikke kom for seint hjem i natt da.
God morgen jenter![]()
God morgen!God morgen jenter![]()
Blir en tur på stoff og stil og kjøpesenter her i trondheim, så bare kose oss med de vi er på besøk hos.. der da?God morgen!planer for dagen?
Meldt storm her i dag så jeg blir nok bare inne og pusler med noeBlir en tur på stoff og stil og kjøpesenter her i trondheim, så bare kose oss med de vi er på besøk hos.. der da?
Enn så lenge nesten blikkstille her. Fint, for vi må ta ned sklia på lekestativet til ungene. Ellers rives den sikkert av igjen.Meldt storm her i dag så jeg blir nok bare inne og pusler med noe![]()
Helt stiøt her ogEnn så lenge nesten blikkstille her. Fint, for vi må ta ned sklia på lekestativet til ungene. Ellers rives den sikkert av igjen.
Oj, snør det? Ville heller hatt snø enn denne stormen som kanskje kommerGod morgen
Sovnet til is, og våkner til at landskapet er tullet inn i et stort hvitt teppe, og mer faller ned fra himmelen i store filler
Oj, snør det? Ville heller hatt snø enn denne stormen som kanskje kommer
Skal du sy babynest?Da har jeg vært å kjøpt stoff :-D for en jungel!
Jeg åJo.. men er ikke veldig høy.. skulle gjerne vært 5 cm høyere..
Har er det 20-21 cm mellom meg og mannen...Jeg åmen gubben er lav også så det er greit
![]()
OiHar er det 21-21 cm mellom meg og mannen...