Felles skravle 2015

Oi :p det er det ikke her, når jeg har på meg heler så er jeg høyere :p
Jeg er 168, og mannen 189-190..
Er ikke jeg som er lav, men han som er høy :)

Hvor har du vært og kjøpt stoff da?

Bursdag 21. Januar.. ja, men de var utsolgt akkurat nå.. mulig jeg bare kjøper en billig dune/pute og fyller med.. men er nok best med platevatt..
Det å kjøpe en billig dyne var faktisk ikke dumt.
Vurderer å sy selv, men de fleste gangene jeg begynner på slike prosjekter, blir jeg ikke ferdig :P

Oppdatering kl 13:09

2. Lilleblomst_15 1006
5. Musemor med to små og en i magen 655
7. Lillefrø15 623
9. Sara 587
16. lizzed 399
36. Kengu 201
51. Lanterne 146

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 645 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 6 øverste ajur.

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/

Oppdatering kl 13:09

2. Lilleblomst_15 1006
5. Musemor med to små og en i magen 655
7. Lillefrø15 623
9. Sara 587
16. lizzed 399
36. Kengu 201
51. Lanterne 146

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 645 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 6 øverste ajur.

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Takk for oppdatering :)

Det er jo ikke så fryktelig dumt :)
Både ja og nei..
Veldig fint for oss som klarer det, større vinnersjanse.
Men på den andre siden, premiene er sponsorgaver, og jo fler innlegg som skrives på BV, jo finere premier senere..
Dersom man ser at man muligens kommer til å fortsette å konkurrere i det lange løp er det ikke sikkert det lønner seg :P

Både ja og nei..
Veldig fint for oss som klarer det, større vinnersjanse.
Men på den andre siden, premiene er sponsorgaver, og jo fler innlegg som skrives på BV, jo finere premier senere..
Dersom man ser at man muligens kommer til å fortsette å konkurrere i det lange løp er det ikke sikkert det lønner seg :P
Du er lur du :p er ikke flink å tenke langsiktig

God morgen!:) planer for dagen?
Her har jeg vært å løpt, gjordt noen små ærner:). Nå holder jeg på å bake rundstykker og blir litt vasking av klær:). Om jeg rekker skal jeg støvsuge 1 etg og vaske:). Begynner på jobb på mandag, så må fikse litt her til det:). Du da?

Back
Topp