Jeg er 168, og mannen 189-190..Oidet er det ikke her, når jeg har på meg heler så er jeg høyere
![]()
Er ikke jeg som er lav, men han som er høy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 168, og mannen 189-190..Oidet er det ikke her, når jeg har på meg heler så er jeg høyere
![]()
Jeg er også 168Jeg er 168, og mannen 189-190..
Er ikke jeg som er lav, men han som er høy![]()
Jepp.. det er planenSkal du sy babynest?
Det greiene som skal være inni, får du kjøpt det samme sted som stoffet?Jepp.. det er planenmå bare få symaskin til bursdagen først ;-)
Bursdag 21. Januar.. ja, men de var utsolgt akkurat nå.. mulig jeg bare kjøper en billig dune/pute og fyller med.. men er nok best med platevatt..Det greiene som skal være inni, får du kjøpt det samme sted som stoffet?
Når har du bursdag?
Det å kjøpe en billig dyne var faktisk ikke dumt.Bursdag 21. Januar.. ja, men de var utsolgt akkurat nå.. mulig jeg bare kjøper en billig dune/pute og fyller med.. men er nok best med platevatt..
Takk for oppdateringOppdatering kl 13:09
2. Lilleblomst_15 1006
5. Musemor med to små og en i magen 655
7. Lillefrø15 623
9. Sara 587
16. lizzed 399
36. Kengu 201
51. Lanterne 146
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 645 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 6 øverste ajur.
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Er egentlig veldig få som ligger ajur til 2.000.Takk for oppdatering![]()
Det er jo ikke så fryktelig dumtEr egentlig veldig få som ligger ajur til 2.000.
Til vanlig pleier det å være menge i begynnelsen, og så begynner folk å falle av rundt midten av måneden.
Kanskje vi blir færre om trekningen denne gang...
Både ja og nei..Det er jo ikke så fryktelig dumt![]()
Du er lur duBåde ja og nei..
Veldig fint for oss som klarer det, større vinnersjanse.
Men på den andre siden, premiene er sponsorgaver, og jo fler innlegg som skrives på BV, jo finere premier senere..
Dersom man ser at man muligens kommer til å fortsette å konkurrere i det lange løp er det ikke sikkert det lønner seg![]()
Eller så har jeg bare fryktelig god hukommelse og husker at Tamara har sagt dette førDu er lur duer ikke flink å tenke langsiktig
God hukommelse er ikke så værst det hellerEller så har jeg bare fryktelig god hukommelse og husker at Tamara har sagt dette før![]()
Den har blitt bedre etter at jeg har fått slappet av litt i uken som varGod hukommelse er ikke så værst det hellerjeg har ikke det om dagene
![]()
Ja, akkurat samme har jeg konkludert med.Den har blitt bedre etter at jeg har fått slappet av litt i uken som var
Tror jeg var fryktelig mye mer utslitt enn jeg selv var klar over
Jeg tror min lege begynner å kjenne meg alt for godtJa, akkurat samme har jeg konkludert med.
Bra legene våre passer på oss![]()
Sent nok det..Tretiden....
Her har jeg vært å løpt, gjordt noen små ærnerGod morgen!planer for dagen?