Felles skravle 2015

Oppdatering kl 13:09

2. Lilleblomst_15 1006
5. Musemor med to små og en i magen 655
7. Lillefrø15 623
9. Sara 587
16. lizzed 399
36. Kengu 201
51. Lanterne 146

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 645 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 6 øverste ajur.

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Må steppe opp litt:).

Nå skal jeg ordne litt i 1 etg, vaske klær og driver å baker rundstykker:). Så blir det middag, mulig film med gutta og godis spising:D. Gleder meg til å spise godis:). Du skal da?:)
Tenker det er på tide å vekke mannen slik at jeg kommer meg avgårde til butikken.
Så vet jeg ikke kommer helt an på hvordan bekkenet er etter butikken

Her har jeg vært å løpt, gjordt noen små ærner:). Nå holder jeg på å bake rundstykker og blir litt vasking av klær:). Om jeg rekker skal jeg støvsuge 1 etg og vaske:). Begynner på jobb på mandag, så må fikse litt her til det:). Du da?
Her har jeg bare lagt på sofaen. Vurderte om jeg skulle gjøre noen ærend. Men usikker på om jeg gidder :p

Det er sant :) ikea har også billig, men langt herfra.. jysk i lillestrøm da, men hvis man ikke skal dit er det jo lite vits i å kjøre..
Er det Jysk i Lillestrøm, det viste jeg ikke.
Drar mest til Strømmen dersom jeg skal handle, liker det sentret der mye bedre, syns Lillestrøm Torg er kaotisk og uoversiktlig :rolleyes:

Er det Jysk i Lillestrøm, det viste jeg ikke.
Drar mest til Strømmen dersom jeg skal handle, liker det sentret der mye bedre, syns Lillestrøm Torg er kaotisk og uoversiktlig :rolleyes:
Ja, altså.. jeg har vokst opp med lillestrøm torg - synes strømmen er for stort nå etter de bygde på (men er der bare når jeg er hjemme på ferie - kanskje en gang i året (med guide :-P )).. jysk var i lillestrøm før i alle fall, men ikke på senteret.. husker ikke nøyaktig akkurat nå, men kan jo søke på det..

Ja, altså.. jeg har vokst opp med lillestrøm torg - synes strømmen er for stort nå etter de bygde på (men er der bare når jeg er hjemme på ferie - kanskje en gang i året (med guide :p )).. jysk var i lillestrøm før i alle fall, men ikke på senteret.. husker ikke nøyaktig akkurat nå, men kan jo søke på det..
Når jeg tenker med om så ligger vel den på hjørnet i hovedgaten nede ved stasjonen.
De har også er fryktelig farlig barnebutikk i Lillestrøm som heter Englebarn

Strømmen er stort ja, men jeg syns det har blitt bedre ette de bygde om.
Tidligere måtte man gå gjennom hele gamle dele dersom man skulle ha en ting i ene enden, og en annen ting i andre enden, nå kan man ta en liten snarvei gjennom ny delen.
Ellers så syns jeg de har vært flinke til å samle tilsvarende butikker på samme sted

Stoff og stil i trondheim :-)
Stoff og stil ja, der er det utvalg. Ellers er det ikke lett å finne stoff i butikker. Jeg har vært på s&s i Bergen noen ganger, det er stort!!

Back
Topp