Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Det hørtes veldig godt utBle ganske bra.. fant skogsbær i frysern, skogsbæryoughurt og litt appelsinjuice![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtes veldig godt utBle ganske bra.. fant skogsbær i frysern, skogsbæryoughurt og litt appelsinjuice![]()
Her går det unna! Skal ikke skyte deg hvis du ikke er i seng til 22 altså ;-)*baker mini crazy chocolate cake*
JEg vet jeg lvoet under dyna til 22, men det spørs hva jeg rekker, i det jeg lå på gulvet og trodde begge ungene hadde sovnet fortalte eldste meg at en i klassen har bursdag, og jeg kom på at han skal i en annen bursdag i morgen. Og jeg har lovet å sende med ham eggefri sjokoladekake. Så da må jeg bake minikake. Jeg har springform på 10 cm, så lita kake skal det bli.
Ok.. håper det går fort da.. siden den ikke er så stor... fikk lyst på sjokoladekake nå ja..kaka er i ovnen, så det spørs bare hvor lang tid jeg bruker på å vaske opp, Og så må jeg jo få pynta den, noe glasur av et slag, når den har kjølt seg ned.
Nå fikk jeg lyst på sjokoladekakekaka er i ovnen, så det spørs bare hvor lang tid jeg bruker på å vaske opp, Og så må jeg jo få pynta den, noe glasur av et slag, når den har kjølt seg ned.
Snart i sengen jeg og. Skal bare se ferdig denne episoden så rydde oppOg jeg som skulle skravle SÅÅÅ mye i kveld..
Men så ble det nesten ingenting, orket ikke, er totalt utmattet.
Skal bare ordne et par småting, og så legger jeg meg
Jeg holder på å lage noen hardkokte egg til matpakkene i morgen.Snart i sengen jeg og. Skal bare se ferdig denne episoden så rydde opp![]()
Off.. sov godt! Får heller ta det igjen imorra..Og jeg som skulle skravle SÅÅÅ mye i kveld..
Men så ble det nesten ingenting, orket ikke, er totalt utmattet.
Skal bare ordne et par småting, og så legger jeg meg
Har ikke skravlet mye jeg heller.
Og nå som migrenen letter kanskje jeg får overskudd til det
Prøver å se på walking dead nåHehe.. det får du gjøre.. mannen drar tilbake på jobb nå, så jeg blir alene i kveld..
Får prøve det.Off.. sov godt! Får heller ta det igjen imorra..
ViaplayHehepå netflix dere ser?
Ok.. håper det går fort da.. siden den ikke er så stor... fikk lyst på sjokoladekake nå ja..
Daa var jeg i sengJeg holder på å lage noen hardkokte egg til matpakkene i morgen.
Når de er ferdige legger jeg meg
Flink til å utsette altsåja, den er i alle fall ferdig stekt, og sikkert klar for glasur. Men jeg er ikke helt klar for senga...
Da er jeg også i seng og magesirkuset har begynt..Daa var jeg i sengikke sove heeelt ennå da
Håper du får sove for det..Hørtes ut som det tordnet igjen. Siste tiden har jo vært mer vind/regn/storm enn det er på hōsten. Lynte jo og tordnet flere dager på rad.
Da er jeg også i seng og magesirkuset har begynt..
Håper jeg ogHåper du får sove for det..