Eller jeg lite..Kanskje jeg bare vanligvis spiser mye![]()
Har blitt veldig lite i dag.
Har ikke vært noe særlig sulten, og har hatt dårlig tid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eller jeg lite..Kanskje jeg bare vanligvis spiser mye![]()
Nå må jeg fore og legge unger, kanskje etterpåHar ikke skravlet mye jeg heller.
Og nå som migrenen letter kanskje jeg får overskudd til det
Hva har du stresset med? Siden du har hatt dårlig tid?Eller jeg lite..
Har blitt veldig lite i dag.
Har ikke vært noe særlig sulten, og har hatt dårlig tid
Litt for mye å gjøre på jobb, og når jeg kom hjem hadde jeg migrene og vondt i bekkenHva har du stresset med? Siden du har hatt dårlig tid?
Ses senereNå må jeg fore og legge unger, kanskje etterpå
Skjønner ikke hvordor dere gjetter is, det har da gravide lov til å spise...Var det jeg og gjettet påhehe
Det er jo det vi snakker om som regelVar det jeg og gjettet påhehe
Jeg har begynt å prøve å slutte å stresse, og la de måtte gjøre det selv når jeg er der mindre. Deilig følelseLitt for mye å gjøre på jobb, og når jeg kom hjem hadde jeg migrene og vondt i bekken
Jaaaa, men vi er jo så glade i detSkjønner ikke hvordor dere gjetter is, det har da gravide lov til å spise...
KanskjeMen er hun ikke så stor i februar at det kan være litt vanskelig å få et ordentlig bilde?
Mente man burde ta 3D UL i uke 25-28![]()
Det er detlag no liv daa!!
![]()
Sitter å ser på tv.. lyst på smoothie, men da må jeg på butikken først.. noen gode oppskrifter?Er dessverre det
Hva holder du på med?
Hiver bare oppi det jeg har av frukt og bær + litt yoghurt + litt isbiter. Blir alltid godtSitter å ser på tv.. lyst på smoothie, men da må jeg på butikken først.. noen gode oppskrifter?
Det jeg har gjort også, men eneste jeg har nå er blåbær og youghurt, og det blir litt kjedelig..Hiver bare oppi det jeg har av frukt og bær + litt yoghurt + litt isbiter. Blir alltid godtelsker banan oppi!
Egentlig ikke bare putter oppi det jeg tilfeldigvis har, jeg...Sitter å ser på tv.. lyst på smoothie, men da må jeg på butikken først.. noen gode oppskrifter?
Det jeg har gjort før også.. hva gjør du?Egentlig ikke bare putter oppi det jeg tilfeldigvis har, jeg...
Vi er på sesong 2, episode 5 i dagHvor langt er dere kommet?![]()
Kan bli godt det daDet jeg har gjort også, men eneste jeg har nå er blåbær og youghurt, og det blir litt kjedelig..