Felles skravle 2015

Takk, ja sarasfredag er det. Sara elsker fredager. Finne lyspunktene i hverdagen.

Mannen dro fra jobb sånn rundt halv fire i går. Det gjorde jeg også, men jeg dro den halv fire som er på dagtid.

Han er på jobb igjen i dag også ja. Og antyder mulig lang dag.
Guttungen skal i bursdag, så det blir kanskje bare meg og lillesøster som spiser middag i dag da. Hun vil ha pizza, for det får storebror.

Vi får vel se frost tenker jeg. Kose oss med jentekveld vi to.
Jentekveld er kos:) kom inn kun fordi jeg vet du elsker fredag. Slitsom tid for dere nå, men det går heldigvis over. Akkurat som kolikken kommer til å gjøre:eek:

Jentekveld er kos:) kom inn kun fordi jeg vet du elsker fredag. Slitsom tid for dere nå, men det går heldigvis over. Akkurat som kolikken kommer til å gjøre:eek:
Kolikk går også over ja. Eldstemann sluttet magisk å gråte ca 12 uker gammel. Like før dåpen. Jeg hadde nedtelling til dåpen i dager og timer sånn ca, for da var han tre mnd og det kunne være over. Heldigvis.

Takk, ja sarasfredag er det. Sara elsker fredager. Finne lyspunktene i hverdagen.

Mannen dro fra jobb sånn rundt halv fire i går. Det gjorde jeg også, men jeg dro den halv fire som er på dagtid.

Han er på jobb igjen i dag også ja. Og antyder mulig lang dag.
Guttungen skal i bursdag, så det blir kanskje bare meg og lillesøster som spiser middag i dag da. Hun vil ha pizza, for det får storebror.

Vi får vel se frost tenker jeg. Kose oss med jentekveld vi to.
Kos dere masse:). Gutten her skal også i bursdag i dag:)

To maskiner med babyklær er satt på, så nå må jeg bare sitte og vente på at jeg kan sette på neste :) Dette feires med Call the midwifes på Netflix og smoothie :D

Hei på dere jenter.
Da er det helg på meg :)

Skjedd noe spennende i dag?

Så koselig da.
Burde egentlig begynne å tenke på det selv da jeg allerede ikke er noe særlig mobil og verre skal det bli
Huff, det hørtes ikke greit ut. Er det bekkenet du har problemer med? Kanskje du heller får skrive en handleliste og sende mannen på butikken? :P

Back
Topp