Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Får du 3D ul som oppfølging eller er det priv?Ja skulle prøve igjen neste kontroll for å få bedre bilder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får du 3D ul som oppfølging eller er det priv?Ja skulle prøve igjen neste kontroll for å få bedre bilder
Tomatsuppe med makaroni og oppskåret karbonader... Enkel mat, jeg er latEndelig hjemme og på sofaen.. hva skal dere ha t middag idag?
Greit når man er uten mann da..Tomatsuppe med makaroni og oppskåret karbonader... Enkel mat, jeg er lat
I dag var det skinkebiff med salatEndelig hjemme og på sofaen.. hva skal dere ha t middag idag?
Godt, enkelt og sundtNam. Så godt ut
![]()
Det såg gooodt ut!Ble kyllingsalat idagVis vedlegget 98068
JeppGodt, enkelt og sundt![]()
Planer for kvelden da? Er ligger jeg åkjenner på lillegutt.. han har blitt større, for han sparker på begge sider av magen samtidig..!Jepp![]()
Jeg ser Pretty Little Liars på netflix og slapper avPlaner for kvelden da? Er ligger jeg åkjenner på lillegutt.. han har blitt større, for han sparker på begge sider av magen samtidig..!
Jeg kom akkurat innJeg kjeder meg og ingen er på bv![]()
Bare litt her , alene med ungene. Og de har prioritert, men nå spiller han tv spill og hun "leser" peinsessebladJeg kjeder meg og ingen er på bv![]()
Så deilig for hun mor å få noen minutter fri daBare litt her , alene med ungene. Og de har prioritert, men nå spiller han tv spill og hun "leser" peinsesseblad
Vi sitter i samme sofa, jeg leser litt for henne og forklarer for ham underveis. Snart tid for å overtale dem til kveldsmat og deretter få dem i seng. Og meg ikke så lenge etterpåSå deilig for hun mor å få noen minutter fri da![]()
Hva driver du med i kveld?Jeg kom akkurat inn![]()