Jepp, gratis mat med 150% lønn i 30 min for å spise den.Må ha mat på jobb også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, gratis mat med 150% lønn i 30 min for å spise den.Må ha mat på jobb også![]()
Ja, skravlet ille ogsåSer du har vært flink til å skravle i dag
Syns du sa du ikke ville klare det![]()
Ingen trafikk, ca 15-20 minutter? bil i år, før om årene har jeg tatt bussHar du lang vei hjem da?
Oj, der var god dealJepp, gratis mat med 150% lønn i 30 min for å spise den.
Deilig å kjøre daIngen trafikk, ca 15-20 minutter? bil i år, før om årene har jeg tatt buss
Da kan du skravle med meg på kveldenJa, skravlet ille også. Spørs ossen det blir når jeg begynner å jobbe på mandag..
![]()
Ja, da får det fortNå begynner ting å bli veldig virkelig her.
Ikke bare har jeg fått innvilget KS i dag, men jeg har også sendt inn permisjonspapirene![]()
Vi får prøve på detDa kan du skravle med meg på kvelden
Har ikke så stor mulighet til å skravle på dagen
Det var en god dealJepp, gratis mat med 150% lønn i 30 min for å spise den.
Hva jobber du med?Ja, skravlet ille også. Spørs ossen det blir når jeg begynner å jobbe på mandag..
![]()
Så koselig, hva skal dere se, og av nysgjerrighet, hva slags jobb er den nye jobben din?Vi får prøve på det. Men om en times tid har jeg lovet å legge bort telf da vi skal se serier
![]()
Så spennende! Tenkte å gjøre det i slutten av måneden.. :-/Nå begynner ting å bli veldig virkelig her.
Ikke bare har jeg fått innvilget KS i dag, men jeg har også sendt inn permisjonspapirene![]()
Lovbestemt for overtid med mer enn 12 timers fravær fra hjemmetOj, der var god deal. Tjener greit når du får 150%
![]()
Som sagt, overtid.Det var en god deal![]()
Skjønner.. får desverre ikke betalt overtid jeg.. men avspasering er fint.. ikke no mulighet for det nå, men tidligere da jeg ikke var gravid jobbet jeg mye i perioder..Som sagt, overtid.
Jeg får altså utbetalt de 50% ekstra, og så i til 30 timer i pluss får jeg avspasere senere, standard fleksitid, over 30 timer ved månedsskifte utbetales.Skjønner.. får desverre ikke betalt overtid jeg.. men avspasering er fint.. ikke no mulighet for det nå, men tidligere da jeg ikke var gravid jobbet jeg mye i perioder..
Jeg er sykepleier og begynner i hjemmesykepleienHva jobber du med?
Vi skal fortsette på waking dead, selvom jeg syns det er skummeltSå koselig, hva skal dere se, og av nysgjerrighet, hva slags jobb er den nye jobben din?
Å jaLovbestemt for overtid med mer enn 12 timers fravær fra hjemmet