Å uff da.Fyy flate ble akutt superkvalm.. Og opp kom det. Bare det ikke er omgangssyken!
Masse god bedring
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å uff da.Fyy flate ble akutt superkvalm.. Og opp kom det. Bare det ikke er omgangssyken!
Takk!Å uff da.
Masse god bedring
Det tror jeg egentlig ingen er noe glad i..Takk!uff jeg hater å være kvalm
![]()
Det tror jeg du har helt rett iDet tror jeg egentlig ingen er noe glad i..
Det smaker som en mellomting mellom potet og gulrot.
Skal du ha pomes frits som hurtigmat, kan du på forhånd koke dem i 15-20 minutter, fryse minst en time, fritere på 140 grader i 5 minutter (etter tint opp igjen). Fryse dem til du trenger dem og fritere på 180 grader til de blir gyldne, det tar ikke lang tid når du trenger dem
Jeg bruker en dyp stekepanne med steketermometer oppi.Men jeg har ikke frityrkoker, så "fritere på 140 grader" blir litt sånn gjetteleken, jeg har jo et steketermoemter, men.... usikker på om det i det hele tatt går til 140 da.
Men det hørtes interessant ut med søtpotet, så det må vi prøve, enten som pmmes frites eller på annet vis. Bare steke i båter/skiver, kan det funke?
Her blir det alltid full fest når jeg dusjer, hun liker vel varmevannet som kommer over magen?Kjenner jeg burde begynne å tenke på å gå i dusjen og så legge meg.
Stup trøtt.
Men det er full fest i magen og jeg liker ikke å dusje når han sparker på som verst
Syns det er ubehagelig, og foretrekker å være "alene" i dusjen
Blir mer liv her også.Her blir det alltid full fest når jeg dusjer, hun liker vel varmevannet som kommer over magen?![]()
Jo da, veldig koselig og betryggende detFullt liv i magen hørtes da kjekt ut det....
Noen netter når man skal sove er det ikke like morroFullt liv i magen hørtes da kjekt ut det....
Noen netter når man skal sove er det ikke like morro![]()
Akkurat sparkene har jeg ikke noe problemer å sove gjennom.Noen netter når man skal sove er det ikke like morro![]()
Jo da, veldig koselig og betryggende det
Men han kan godt ta seg en lur når jeg har tenkt til å dusje![]()
Har begynt å merke et sove mønster, så har "lengre" periode hvor det er stille nå, men aldri på kvelden.Gjør de noen gang det, enten inni eller utenfor magen?
Har begynt å merke et sove mønster, så har "lengre" periode hvor det er stille nå, men aldri på kvelden.
Han pleier å våkne ca en times tid etter meg om morgenen
Hihi.. her har jeg vært litt lei i januar foreløpig ser jeg ;-) satser på topp 100 - ikke 2000 innlegg denne mnd..Oppdatering kl 19:17
3. Lilleblomst_15 448
6. Musemor med to små og en i magen 285
9. Sara 227
11. Lillefrø15 220
41. lizzed 69
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 258 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 6 øverste ajur.
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Jeg mener å huske at mannen også var interessert i livet i magen når kan kunne, men jeg tror vi begge sov godt.Akkurat sparkene har jeg ikke noe problemer å sove gjennom.
Her er det mer mannen som absolutt skal få med seg hvert spark dersom han er aktiv etter vi har lagt oss.
Da er magen hans![]()
La det på listen siden jeg har sett du er aktiv her.Hihi.. her har jeg vært litt lei i januar foreløpig ser jeg ;-) satser på topp 100 - ikke 2000 innlegg denne mnd..