Felles skravle 2015

Hihi.. her har jeg vært litt lei i januar foreløpig ser jeg ;-) satser på topp 100 - ikke 2000 innlegg denne mnd..

Jeg er ikke lei i januar, jeg var jo ikke med i desember, men jeg satser på topp 100 jeg også, rett og slett fordi jeg skal jobbe så mye at jeg ikke tror jeg orker. Men vi får se. Jeg må jo koble av også...

Jeg er ikke lei i januar, jeg var jo ikke med i desember, men jeg satser på topp 100 jeg også, rett og slett fordi jeg skal jobbe så mye at jeg ikke tror jeg orker. Men vi får se. Jeg må jo koble av også...
Jeg var ikke SÅ mye med i des heller jeg, bare de to første ukene.. men nå med fri og ferie har jeg hatt så mye annet å kose meg med at jeg ikke har orket å være så aktiv..

Jeg mener å huske at mannen også var interessert i livet i magen når kan kunne, men jeg tror vi begge sov godt.

Sånnsett er fullt liv i senga NÅ mer plagsomt for nattesøvnen. Særlig hun på snart fire, han på seks sover rolig. Hun sover heldigvis stort sett natta gjennom nå, i alle fall i jula, han våkner for å gå på do (stoooooort fremskritt fra å tisse seg ut jevnlig da) og kommer deretter inn til oss.
Det problemet har heldigvis ikke vi.
7-åringen kommer en sjelden gang ned til oss, og 3-åringen roper en sjelden gang på oss.
Kan ikke huske sist vi hadde uhell på natten. Kan ikke huske 3-åringen noen gang har hatt det, hadde hatt tørre nattbleier en stund før vi fjernet den i sommer når hun var 2,5 år

Det problemet har heldigvis ikke vi.
7-åringen kommer en sjelden gang ned til oss, og 3-åringen roper en sjelden gang på oss.
Kan ikke huske sist vi hadde uhell på natten. Kan ikke huske 3-åringen noen gang har hatt det, hadde hatt tørre nattbleier en stund før vi fjernet den i sommer når hun var 2,5 år

Min eldste var jo tørr tidlig, men så ble det kluss, en kombinasjon av kløestillende medisiner som gjorde ham sløv, og jeg vet ikke hva som egentlig skjede, men han ble opå et vis sekundær sengevæter, altså tørr først, sengevæter etterpå. Det ga seg i høst, det er deilig. Yngste har bare hatt noen få uhell, og da etter forklarbare ting som "mye drikke på kvelden før altfor sent i seng=sov tungt og våknet ikke"

Men eldstemann vil altså inn til oss når han har vært på do, det skal vi ta en runde på etterhvert, men han plager ingen, han bare sover, så akkurat nå orker vi ikke, han skal bytte rom i løpet av.... helst våren, sikkert sommeren. Da sier han at han vil sove der, så vi tar den motivasjonen om det ikke ordner seg før. Vi skal på sykehuset ang kløe og medisinering nå i månedsskiftet, så ser vi litt hvordan det spiller inn også.

Bare med saus, dessverre. De spiser gulrot da, og brokkoli. Og i alle fall han blomkål. Jeg er ikke så glad i det da, men klarer å få det med (gulrot er jeg glad i) men skal vi ha sånne med gulrot, blomkål og brokkoli som vi av og til har, må jeg liksom ha noe annet i tillegg, for så mye blomkål og brokkoli klarer jeg ikke. Ikke sammen med fisk i alle fall....
Det er ikke lett da nei..

Back
Topp