Ja, noe slikt kan nok fungere, vi har jo gjort noe slikt før.Egget er for at grillmelet skal feste seg bedre.
Man kan også bruke nøytral olje med litt potetmel i for å gjøre den tykkere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, noe slikt kan nok fungere, vi har jo gjort noe slikt før.Egget er for at grillmelet skal feste seg bedre.
Man kan også bruke nøytral olje med litt potetmel i for å gjøre den tykkere
Mannen liker ikke det.. Vanlig han se. He he
![]()
Hvilke grønnsaker?Stekte grønnsaker
Ja, kanskje det funkerHva med bare steke litt sjalottløk, tilsette litt fiske fond, matfløte og krydder?
Siden det skal gå fort på torsdager, blir det ofte frosne grønnsaker fra poseHvilke grønnsaker?
Vi serverer somregel fiskepinner med nudler og rå gulrot, så helsekost er det slett ikke her. Jeg kunne tenkt meg noe annet enn nudler som er like fort gjort som fuskepinnene. Og som ungene spiser.
Hva med potetstappe?Hvilke grønnsaker?
Vi serverer somregel fiskepinner med nudler og rå gulrot, så helsekost er det slett ikke her. Jeg kunne tenkt meg noe annet enn nudler som er like fort gjort som fuskepinnene. Og som ungene spiser.
Det brukte jeg før. Det spiser de ikke.Hva med potetstappe?![]()
Men hva er oppi? På jakt etter noe både jeg og ungene liker... Der er litt få fellesnevnere...Siden det skal gå fort på torsdager, blir det ofte frosne grønnsaker fra pose
Ris??Det brukte jeg før. Det spiser de ikke.
Kommer an på hvilken pose vi bruker det.Men hva er oppi? På jakt etter noe både jeg og ungene liker... Der er litt få fellesnevnere...
De liker ikke det da.. Hva med om du legger poteter i vann og bare setter de på når du kommer hjem? Eller liker de ikke poteter?Det brukte jeg før. Det spiser de ikke.
Det må jeg prøveKommer an på hvilken pose vi bruker det.
Den som faller best i sak er den med gulrøtter, erter og mais
Ris har vi av og til, ja. Det bruker vi til mye annet. Men fungerer jo også til fiskepinner da.Ris??
Bare med saus, dessverre. De spiser gulrot da, og brokkoli. Og i alle fall han blomkål. Jeg er ikke så glad i det da, men klarer å få det med (gulrot er jeg glad i) men skal vi ha sånne med gulrot, blomkål og brokkoli som vi av og til har, må jeg liksom ha noe annet i tillegg, for så mye blomkål og brokkoli klarer jeg ikke. Ikke sammen med fisk i alle fall....De liker ikke det da.. Hva med om du legger poteter i vann og bare setter de på når du kommer hjem? Eller liker de ikke poteter?
Men må du har noe?Ris har vi av og til, ja. Det bruker vi til mye annet. Men fungerer jo også til fiskepinner da.
Jeg kunne tenkt meg stekte poteter (ikke pommes frites) men det er jo ikke fort gjort. Og ikke noe andre enn meg i familien er veldig glad i
.. Ungene spiser der vel knapt.
Ja, jeg må ha noe, for JEG klarer ikke bare stekte grønnsaker, jeg er ikke så glad i så mange av de grønnsakene som metter, for å si det sånn. Vi bruker alltid potet eller ris eller pasta eller nudler vi. Og mye salat da. Men altså, litt lite av de grønnsakene som metter, for jeg klarer ikke bare det. Det ville bli påfallende lite spist og stor kveldsmat...Men må du har noe?
Vi spiser nesten ikke potet, ris, pasta eller nudler.
Har bare mer grønnsaker til
Ok, hva med pomes frits laget av søtpotet?Ja, jeg må ha noe, for JEG klarer ikke bare stekte grønnsaker, jeg er ikke så glad i så mange av de grønnsakene som metter, for å si det sånn. Vi bruker alltid potet eller ris eller pasta eller nudler vi. Og mye salat da. Men altså, litt lite av de grønnsakene som metter, for jeg klarer ikke bare det. Det ville bli påfallende lite spist og stor kveldsmat...
Det har jeg ikke prøvd, men lage pommes frites, da er vi vel gjerne på frityrkoker? Og ikke hurtigmat, eller?Ok, hva med pomes frits laget av søtpotet?
Det smaker som en mellomting mellom potet og gulrot.Det har jeg ikke prøvd, men lage pommes frites, da er vi vel gjerne på frityrkoker? Og ikke hurtigmat, eller?
Vi får se, jeg går vel for ris eller nudler sammen med stekte grønnsaker i første omgang, kanskje stekt potet og grønnsaker også etterhvert. Og vi kan forsøke søtpotet, det har vi aldri hatt i hus.