Felles skravle 2015

Akkurat nå er det større fare for at vinduene blåser inn, de svarer. Det har vel ikke blinket på ei stund. Jeg fryser i marg og bein her under pleddet mitt, jeg gjør det i slikt vær. En dusj hadde gjort seg.
Har det sluttet å tordne er det vel bare å gå i dusjen da

Men da er det da ikke noe problem :)
Men nå er det for sent.

Det måtte stelles unger, som ikke har lagt seg enda, og det er altfor sent å dusje, for da må jeg legge meg med vått hår, og det er jo slett ikke bra.

Nei, jeg dusjer en annen dag, det går bra det, jeg ble bare satt ut av at de virkelig mente det var FARLIG

Ser på nattpatruljen:). Blir film etterpå kanskje:).

Deilig med en tur ut:)

Den er fin:).

Har dere noe film tips?:). Lyst til å se en film:)
Ja var godt, men litt kaldt. Sitter mest å irriterer meg over den teite tanta som dukker opp hver mnd. Vært litt lett på gråten de siste dagene. Er mest lei...skjønner jo kanskje at det er på tide å gjøre denne gåingen til alvor å øke intensiteten etterhvert. Må gå ned minimum 10 kg men helst 20-30 så kanskje det klaffer. Akkurat nå tror jeg at jeg er for overvektig og det er derfor jeg ikke blir gravid.

Ja var godt, men litt kaldt. Sitter mest å irriterer meg over den teite tanta som dukker opp hver mnd. Vært litt lett på gråten de siste dagene. Er mest lei...skjønner jo kanskje at det er på tide å gjøre denne gåingen til alvor å øke intensiteten etterhvert. Må gå ned minimum 10 kg men helst 20-30 så kanskje det klaffer. Akkurat nå tror jeg at jeg er for overvektig og det er derfor jeg ikke blir gravid.
Hvor lenge har du prøvd nå, og har du vært på utredning?

Uff da:(. Skjønner det så godt❤️. Nå har vi prøvd over 2 år, eller begynte med EL testing og temping etter MA i juni.. Jeg trenger også å gå ned, med tanke på å søke ivf.. Må hvert fall ned 8 kilo, kanskje mer.. Så i morgen er det løpetime på ELIXIA.. Håper det klaffer for oss snart:)

Back
Topp