Felles skravle 2015

25 arbeidsdager for meg. Hodet mitt sier det samme :p
Nå har jeg termin først 30. Mars.
Håper på å få dato for KS på mandag, kommer til å gå ut 3 uker før det.
Blir ca 1. Mars om jeg ikke tar helt feil.

Lavt på slutten? Jeg hadde 113/90 nå sist og det var visst høyt... Sikkert fordi mitt normaltrykk ligger rundt 75/50 ;) har ekstremt lavt bt!
Det kan bli høyt på slutten, men det er vel noe de følger med på, for normalt er det lavere, mener jeg å huske

Jeg har lavt blodtrykk og midlertidig blodtrykksfall (i forbindelse med at jeg reiser meg etc) som gjør meg svimmel stadig vekk. Det er ikke bedre når jeg er gravid.

Har ikke egentlig lyst på KS, men hadde vært digg å vite når hun kommer:p sånn nøyaktig
Vet jo ikke helt sikkert for det.
KS er som regel ca 10 dager før termin.
Frøkna kom 13 dager før.
Kan hende denne også har hastverk.
Uansett, dersom man kan er vaginal fødsel det aller beste. Man kommer seg mye raskere etterpå.
KS er et ganske stort inngrep.

Vet jo ikke helt sikkert for det.
KS er som regel ca 10 dager før termin.
Frøkna kom 13 dager før.
Kan hende denne også har hastverk.
Uansett, dersom man kan er vaginal fødsel det aller beste. Man kommer seg mye raskere etterpå.
KS er et ganske stort inngrep.
Ja håper jeg slipper det:)

18 dager før er maks det hun får lov til å komme, for da er sambo kommet hjem:)

Ja håper jeg slipper det:)

18 dager før er maks det hun får lov til å komme, for da er sambo kommet hjem:)
Gjennomsnittlig føder vel en førstegangsfødene 2 dager over mener jeg på, men siden variasjonene er store ville jeg ikke tenkt på den statistikken så veldig mye.
Det er mer sannsynlig at din første kommer omtrent samtidig som din mors første.
Du kan spørre henne.

Gjennomsnittlig føder vel en førstegangsfødene 2 dager over mener jeg på, men siden variasjonene er store ville jeg ikke tenkt på den statistikken så veldig mye.
Det er mer sannsynlig at din første kommer omtrent samtidig som din mors første.
Du kan spørre henne.
Det håper ikke jeg.. da må jeg settes igang.. hun ble satt igang 13 dager over termin..

Lavt på slutten? Jeg hadde 113/90 nå sist og det var visst høyt... Sikkert fordi mitt normaltrykk ligger rundt 75/50 ;) har ekstremt lavt bt!
Henne hadde litt lavt overtrykk når det var på 100. Det optimale er mellom 115-120/60-80 ca. Men alle er forskjellig:). Du hadde nok litt høyt undertrykk:).

Du kan spørre henne.
Tror jeg kom et par dager før termin:)

Jeg kom i alle fall 13 dager over termin, min eldste kom 5-6 dager over. De kommer når de kommer, tenker jeg.

Fysj for et vær, forresten. Det lyner i massevis. På vei hjem fra jobb, sitter og venter på mannen utenfor hans jobb. Han kommer snart, sier han. Det ser jeg ham.

Gikk mer eller mindre fint på jobb i dag.
Hadde gruer meg veldig siden jeg har blitt å dårligere i bekkenet.

Så skulle jeg bare gå 15 minutter bort til barnehagen.......
Resultat: Kynnere så jeg ble kvalm, rygg og bekken fra h*****.

Nå ligger jeg på sengen og syns synd på meg selv

Fysj for et vær, forresten. Det lyner i massevis. På vei hjem fra jobb, sitter og venter på mannen utenfor hans jobb. Han kommer snart, sier han. Det ser jeg ham.
Vi kom opp på hytta for en times tid siden, sambo er ute å måker og skal bære opp fra bilen.. lyner og tordner her også, men er i det minste snø og ikke regn... :-)

Gikk mer eller mindre fint på jobb i dag.
Hadde gruer meg veldig siden jeg har blitt å dårligere i bekkenet.

Så skulle jeg bare gå 15 minutter bort til barnehagen.......
Resultat: Kynnere så jeg ble kvalm, rygg og bekken fra h*****.

Nå ligger jeg på sengen og syns synd på meg selv
Uff, syns synd på deh jeg og :(

Back
Topp